امام جمعه بندر دیر در دیدار با خانواده شهید حسین بلده ابراز داشت: خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده‌ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته‌ و دارند.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۴۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  حجت الاسلام سید علی حسینی در دیدار با خانواده شهید حسین بلده عنوان کرد: بسیج تنها کلمه‌ای است که برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان بیمناک است؛ چراکه وحدت و ولایت‌مداری بسیجیان را در هشت سال دفاع مقدس دیده‌اند.

امام جمعه بندر دیر  با بیان اینکه بسیج بهترین یادگار حضرت امام (ره) برای انقلاب است، اظهار داشت: بسیج نیروی مردمی است که در تمام زمان‌ها آماده مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: باید با حرکت در مسیر امام راحل و شهدا، اسلام را به همه جهانیان عرضه کنیم و تمام جهان باید از اسلام ناب محمدی پر شود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: نقش‌آفرینی داوطلبانه بسیجیان با تکیه بر اراده و اختیار شخصی به دور از هر گونه جبر، از خصوصیات بسیج است که به حضور این نیروی حماسه‌ساز در عرصه‌های بزرگ دفاع از انقلاب معنی می‌بخشد.

وی با بیان اینکه شهدا محور وحدت و حرکت در مسیر ولایت هستند تصریح کرد: شهدا عامل سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه بندر دیر  ابراز داشت: خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده‌ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته‌ و دارند.

امام جمعه بندر دیر خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده های معزز آنها با ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی با خدا معامله کردند و در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت کرده‌اند.

حجت الاسلام حسینی اذعان داشت: در جبهه‌های نبرد ایثار و فداکاری شهدا را شاهد بودیم و امروز نیز خانواده‌های آنها با همان روحیه و کمترین چشمداشتی به زندگی عزتمند خود ادامه می‌دهند.

گفتنی است بسیجی شهید حسین بلده در رزم شبانه رزمایش الی بیت المقدس  دیّر در مورخه 14 آبان ماه سال جاری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها