فرمانده سپاه شهرستان کنگان:

ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن از وظایف اصلی بسیج است

فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: امروز ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن از وظایف اصلی بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۰۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، اسماعیل تاجیک صبح امروز در جمع مردم و مسؤولان شهرستان کنگان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: استکبارستیزی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که امام(ره) فرمودند بزرگترین ساده اندیشی است که فکر کنیم آمریکا دست از دشمنی‌های خود علیه ایران برداشته است.

وی افزود: نقش آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی 36 سال گذشته و حماسه‌سازی‌های جاودانه آن در 8 سال دفاع مقدس و سپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه‌ آفرینی‌ها و بحران‌‌سازی‌های گوناگون استکبار جهانی و جبهه معاندین نظام و گره‌گشایی از مشکلات جامعه و ملت ایران در مقاطع سخت و حساس که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت بخش نسل‌های میهن اسلامی قرار داده حقیقی انکار ناپذیر است که از عصبانیت و چرایی هجمه‌های رسانه‌ای و عملیات روانی پر حجم دشمنان علیه این نهاد مقدس، رمز گشایی می‌کند.

تاجیک گفت: بسیج با برخورداری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب، نخبه و برجسته در حوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی شود.

وی تفکر بسیجی را فراتر از مرزهای ایران اسلامی بیان کرد و افزود: امروز تفکر بسیج در کشورهایی مانند عراق، لبنان، سوریه و یمن گسترش یافته و مردم با تشکیل بسیج به مبارزه با طاغوت و پدیده تروریسم در منطقه رفته اند.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان با اشاره به اینکه دشمن از بسیجیان در هراس است، شاخصه‌های یک بسیجی واقعی را اخلاص، عمل صالح، بصیرت و ساده زیستی برشمرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار