خبرهای داغ:
غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی پیامی شهادت جانباز 70 درصد شهید علی‌اکبر سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۰۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی پیامی شهادت جانباز 70 درصد شهید علی‌اکبر سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

  در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

پل شهادت، اصلی‌ترین وسیله‌ی عروج جانبازان به معبود الهی است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه نورانی برای همیشه‌ی تاریخ، جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ اباعبدالله الحسین(ع) را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت و مقاومت را به ما آموختند.

جانباز مقاوم، علی‌اکبر سلیمانی، یادگار ارزشمند هشت سال دفاع مقدس نیز یکی از هزاران منتظری است که پس از 32 سال تحمل درد و رنج ناشی از زخم دشمنان اسلام در طول دفاع مقدس، سرانجام در سالروز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) دار فانی را وداع گفته و در جوار یاران حضرت ابی عبدالله الحسین(ع) آرام گرفت.

عروج جاودانه‌ی این شهید سعید را به خانواده‌ی صبور و مقاوم، به ویژه همسر گرامی وی و جامعه‌ی شاهد و ایثارگر استان قزوین تبریک و تسلیت عرض نموده، بقای عمر بازماندگان را از خداوند بزرگ خواستارم.

 

غلامرضا حقایق‌پور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها