خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اندیمشک با بیان این که روز «مقاومت مردم اندیمشک» در تقویم ملی ثبت می‌شود، گفت: ویژه برنامه یاد بود این روز در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولین ارشد استانی و کشوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۹۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

غلام رضا قربانی اظهار داشت: چهارم آذر ماه سالروز ایثار و مقاومت مردم نه یک شهر بلکه ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برنامه یاد بود روز مقاومت مردم اندیمشک در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولین ارشد استانی و کشوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: این ویژه برنامه برای اولین بار در دو شهر اندیمشک و اهواز با پیش‌بینی اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزار خواهد شد.

وی گفت: ویژه برنامه پاسداشت نقش مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس در اهواز با همکاری مسئولان مختلف استانی در تالار امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

قربانی بیان کرد: ویژه مراسم چهارم آذر ماه نیز صبح روز دوشنبه در میدان راه آهن اندیمشک با همکاری مسئولین مختلف شهری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به رشادت‌های گسترده مردم ولایت مدار اندیمشک در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی انقلاب اسلامی به خصوص دفاع هشت ساله مقدس، پیگیری‌های گسترده در جهت ثبت واقعه چهارم آذر در تقویم کشور به نام روز مقاومت مردم اندیمشک با همکاری مسئولان مختلف شهری آغاز شده است.

فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های گسترده صورت گرفته، اجرای شایسته ویژه برنامه چهارم آذر ماه و پاسداشت شهدای این واقعه منحصر به فرد تاریخ دفاع مقدس هدف و اولویت مهم بخش‌های مختلف شهری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها