خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: جامعه اسلامی از تهدیدهای دشمن نترسیده و به تعریف‌های آن‌ها دل‌خوش نکرده است به همین علت مقابل حرکت‌های دشمن اقدامات سنجیده‌ای انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۹۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آيت‌الله سید محمد سعیدی در نخستین روز برگزاری رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس که در منطقه عمومی استان قم در حال برگزاری است، با بیان اینکه ایران اسلامی به برگزاری رزمایش‌های نظامی نیاز دارد اظهار کرد: امت اسلامی باید تخصص‌های لازم را برای مقابله با تهدیدهای درونی جامعه کسب کند تا بتواند از توقف مسیر انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

وی رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس را فرصتی برای نمایش بخشی از توان نظامی بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج توانسته در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کند و این رزمایش‌های رزمی شیوه رفتاری رزمندگان دوران دفاع مقدس را یادآوری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی حرکت‌های مجلس، بسیج، قوه قضاییه و دیگر بخش‌های حساس کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند مطرح کرد: این بررسی‌ها در موضع‌گیری آن‌ها تاثیر بسیاری دارد؛ رزمایش شهدای خلیج فارس قدرت رزمی و ایمانی بسیج را به دشمن گوش‌زد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب اسلامی جامعه را به سمت روشنایی‌ها و اهداف والایی هدایت می‌کنند ادامه داد: دشمن از بیداری ملت و مسئولان وحشت دارد و اعترافات مختلفی در این زمینه کرده است؛ جامعه اسلامی از تهدیدهای دشمن نترسیده و به تعریف‌های آن‌ها دل‌خوش نکرده است به همین علت مقابل حرکت‌های دشمن اقدامات سنجیده‌ای انجام می‌دهد.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: دشمن نقشه‌های مختلفی برای تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی دارد اما رهبر انقلاب اسلامی با رهنمودها و رفتارهای سنجیده خود این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی از پیام‌های ملی و بین‌المللی رزمایش شهدای خلیج فارس یاد کرد و گفت: بسیجیان یاوران رهبری و مدافعان کشور هستند که با تکیه بر وعده‌های الهی در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی گام برمی‌دارند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها