خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان گفت:شهرستان شیروان تجربه ارزشمندی در برگزاری کنگره شهدای شهرستانی در سال های 84،92 و 94 اندوخته است و قطعا می تواند نقش موثری در کنگره بزرگ پیش رو ایفا کند.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۸۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه شیروان از تشکیل ستاد شهرستانی کنگره بزرگ 3000 شهید استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری این کنگره درمهرماه سال 1395 همه شهرستان ها باید مقدماتی را فراهم کنند که شیروان اولین گام را با اقتدار و محکم برداشته است.

امیری با بیان اینکه هرچه داریم از شهدای گرانقدر است گفت:شهرستان شیروان تجربه ارزشمندی در برگزاری کنگره شهدای شهرستانی در سال های 84،92 و 94 اندوخته است و قطعا می تواند نقش موثری در کنگره بزرگ پیش رو ایفا کند.

وی اظهار داشت: این ستاد به ریاست فرماندار شهرستان و دبیری سپاه برگزار شد و کمیته های اجرایی و اعضای آن مشخص گردید و احکام ماموریت های کمیته ها تحویل داده شد.

سرهنگ علی اصغر امیری وظایف ستاد شهرستانی را کسب آمادگی لازم و فضاسازی مناسب در سطح شهر،برگزاری بیش از 30 یادواره شهدا تا سال آینده ،اطلاع رسانی به عموم مردم در رسانه ها و .. برشمرد.

عباسعلی صفایی فرماندار شهرستان شیروان نیز که ریاست این ستاد را برعهده داشت اظهار کرد: استقلال و امنیت امروز مرهون ایثارگری و ازخودگذشتگی شهدا است که نباید فراموش شود و پیام شهدا باید همواره حفظ و به نسل آینده منتقل شود.

وی گفت: تمام دستاوردهای انقلاب به برکت خون شهدا است که امروزه حفظ خط و آرمانهای آنها در جامعه از وظایف اصلی آحاد جامعه به شمار می آید.

امام جمعه شیروان نیز گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت نیاز داریم.

حجت الاسلام حسین کوثری اظهار کرد: یکی از راه های فرهنگ سازی مقاومت به یاد آوردن رشادت های رزمندگان و نیروهای جان برکفی است که از انقلاب و مملکت دفاع کردند و در برگزاری کنگره شهدا باید یاد و خاطره آنان گرامی داشته شود چرا که فراموشی شهدا غفلت از حیات و زندگی طیبه است.

وی گفت: هنری بالاتر از رشادت، ایثار و از خودگذشتگی نیست و باید فرهنگ اجتماعی را با فرهنگ ایثار و شهادت گره بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها