فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه اعلام کرد: دراولین روز از هفته بسیج طرح میقات صالحین در معیادگاه نمازجمعه بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۵۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،بمناسبت هفته بسیج، بسیجیان حوزه امام خمینی(ره)بخش چاه مبارک قبل ازنماز جمعه در مسجد جامع حضور پیدا کرده و با تشکیل حلقه های صالحین به بحث و گفتگو در خصوص مسایل مذهبی و سیاسی پرداختند.

سروان امید حاجی پور دیروز درمسجد جامع چاه مبارک در جمع بسیجیان حلقه های صالحین ، بیان داشت: تربیت انسان های مومن، مجاهد، بصیر و انقلابی از اهداف حلقه های صالحین می باشد..

وی اضافه کرد: برگزاری همایش های میقات صالحین سبب میشود تجربههای سرگروههای حلقههای صالحین به یکدیگر انتقال داده شود و حلقههای تربیتی به خوبی نسبت به جایگاه پیشرفت حلقه خود آگاهی پیدا کنند.


وی با بیان اینکه افزایش بصیرت دینی در بین بسیجیان بهترین بستر برای مقابله با جنگ نرم دشمن است، تأکید کرد: دشمن با تمام قوا برای مقابله با ایران اسلامی وارد عرصه شده که در این میان نوجوانان و جوانان بیش از دیگر اقشار در معرض تهدید قرار دارند.

وی بیعت با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از دیگر موضوعات مورد توجه در این همایش عنوان کرد و خواستار توجه به این مهم شد.

وی تصریح کرد: تنها با ارتقای سطح آگاهی و اعتقاد به اصل و اساس آرمان انقلاب می‌توان نسبت به پاسداشت آن همت گماشت.

وی بالا بردن بصیرت سیاسی را از دیگر اهداف همایش میقات صالحین عنوان کرد و ابراز داشت: این همایش اهداف مهمی چون تقویت روحیه خدمتگزاری، تقویت گفتمان بسیج و توسعه فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات