امام جمعه سبزوار گفت: امام خمینی (ره) بذر پاک بسیج را در سال 42 بر خاک ایران پاشید و امروزه ما اثرات آن را در تمام ایران می‌بینیم.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۳۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته و همزمان با آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بذری که امام خمینی در سال ۴۲ پاشید امروزه اثرات گرانبهایی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه بسیج پیوند عمیقی با عاشورا دارد عنوان کرد: این تفکر بسیجی در کشور است که آرامش را از جهان خوارنی مانند آمریکا سلب کرده است.

ابرهیمی با اشاره به حرف های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه امنیت اسرائیل خط قرمز آمریکا است تاکید کرد: این خط قرمز به به دست ملت های مسلمان شکسته خواهد شد و دولت مستکبر آمریکا سرجای خود خواهد نشست.

امام جمعه سبزوار همچنین با انتقاداز وضعیت حجاب در شهر ابراز داشت: برخی از پوشش ها هیچ رنگ و بویی از اسلام تداشه و ترویج کننده فرهنگ غرب در جامعه می باشد.

وی با بیان اینکه حضور برخی از این افراد بی حجاب در اماکن مذهبی سبب شکسته شدن حرمت این مکان ها خواهد شد، ادامه داد: بسیاری از امران به معروف در راه اسلام به شهادت رسیدند.

امام جمعه سبزوار ادامه داد: تنها تربیت علمی را برای نمی تواند را ه مناسبی برای پیشرفت کشور باشد بلکه باید در تربیت علمی همراه با تربیت دینی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها