خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین بیان کرد: امروز افتخار همه مسئولان ،مدیران این است که خودرا به عنوان یک نیروی بسیجی میدانند و بسیج همواره پشتیبان و حامی نظام و ولایت بوده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۰۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، در اولین روز از هفته بسیج همایش میقات صالحین با حضور کلیه بسیجیان شهرستان قزوین در شبستان مسجد النبی (ص) برگزار گردید.

حجت الاسلام ذکایی مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در این همایش  با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی در 5 اذر 58 برای تشکیل بسیج مستضعفین  اظهار کرد :  بسیج مدرسه عشق است ،بسیج مکتب شاهدان وشهیدان گمنام است  که این از جمله تعابیر بی نظیر امام نسبت به بسیج است .

وی با اشاره به ویژگی های بسیج افزود: ولایت پذیری ،تکلیف گرایی و اخلاص از جمله ویژگیهای بسیجیان است ،نیروهای بسیجی با حضور در هشت سال دفاع مقدس ،سرنوشت جنگ و نبرد را به نفع کشور تغییر دادند و برای اولین بار درقرن های اخیر در یک جنگ ،دشمنان نتوانستند حتی یک وجب  از خاک کشورمان را به تصرف دراورند .

وی مقام معظم رهبری را الگوی بسیجیان دانست و گفت : امروز افتخار همه مسئولان ،مدیران این است که خودرا به عنوان یک نیروی بسیجی میدانند و بسیج همواره پشتیبان و حامی نظام و ولایت بوده است.

وی ادامه داد :خنثی نمودن غائله کوی دانشگاه وهمچنین فتنه  گران در سال 88 از جمله حضور موفق بسیج در عرصه ی  جنگ نرم است که بسیاری از مشکلات و مسائلی که نیروهای دیگر توان و قدرت حضور ندارند بسیج با حضور خود ارامش و ثبات رابه کشور هدیه میکند.

 

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها