نمایشگاه عرضه‌ خدمات و محوریت‌زدایی بسیج و عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی در بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۰۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این آیین با بیان اینکه بسیج تفکری پویا بوده که توسط امام(ره) بنا شده است، گفت: طبق تعریف مقام معظم رهبری از بسیج، بسیج یعنی علی(ع) که تمام وجودش وقت اسلام بود و امروز بسیجیان عمرشان را وقف اسلام کردند.

 

فتح‌الله جمیری افزود: بسیج در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با نورانیت خود برای تمام تنگناهای انقلاب راهگشا بوده است و در عرصه‌های جدید نیز راه‌گشا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اولویت مهم بسیج مقابله با تهدیدات نرم دشمن است اما سعی شده این نمایشگاه به خدمات مختلف بسیج اختصاص یابد.

جمیری اضافه کرد: یکی از رویکردهای جدید بسیج اقتصاد مقاومتی است که در بخش متخصصان، مهندسین، اساتید و ... فعالیت‌های مختلفی دارند و حضور فعال بسیجیان برای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

غلامرضا جمالی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز با بیان اینکه هدف از این نمایشگاه انعکاس فعالیت‌های بسیج به مردم است، گفت: این نمایشگاه در دو بخش ارائه خدمات و محصولات اقتصاد مقاومتی در 14 غرفه برپا شده و تا پایان هفته آینده نیز برای بازدید عموم دایر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها