فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: بسیج و بسیجی هیچ‌گاه به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۹۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، علی غضنفری در جمع حلقه‌های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران لاور شرقی حوزه الغدیر سپاه امام رضا (ع) شهر خورموج ضمن تبریک هفته بسیج، تجلیل از شهید شاخص سال سردار شهید نادر مهدوی و گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای بسیج، اظهار داشت: راه شهدای صدر اسلام تاکنون باعث هدایت و بصیرت همه ما شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و تشکلی که حضرت امام (ره) بنیان‌گذار او بود و توانست کارنامه درخشانی را از خود به‌جایی بگذارد بسیج بود.

وی ادامه داد: از زمانی که این شجره طیبه به‌فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفت شاید برخی‌ها در سطح کشور بودند که گاهی نسبت به آن اعتراض کردند و حتی کسانی بودند که وجود بسیج را منکر می‌شدند و توان و آمادگی بسیج را نمی‌توانند پیش‌بینی کنند.

غضنفری خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با درایت و دوراندیشی این ذخیره الهی را برای این کشور مفید و مؤثر دانست.

 وی اضافه کرد: بسیج و بسیجیان در خط مقدم جبهه با تمام توان و بدون تجهیزات روز با ایمان و اراده حماسه آفریدند.

وی افزود: در اوایل، جنگ به‌طوری پیش می‌رفت که خیلی از سرزمین ما توسط دشمن اشغال شد اما با ورود بسیج موازنه جنگ به‌طور کلی تغییر کرد.

غضنفری یادآور شد: میدان جنگ با حضور بسیج شکل تازه‌ای به خود گرفت و تمام عملیاتی که در طول دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد توسط بسیج انجام می‌گرفت.

وی افزود: امروز اقتدار بسیج برای تمام دنیا به اثبات رسیده است و این اقتدار از دل دفاع مقدس بیرون آمد.

غضنفری خاطرنشان کرد: بسیج کارنامه درخشانی در طول انقلاب درصحنه‌های مختلف از خود بروز داده است یکی از عرصه‌های ورود بسیج در دوران دفاع مقدس و تهدیدات سخت بود که این امتحان بزرگ را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

وی افزود: امروز تفکر بسیج تنها منحصر به کشور ما نیست بلکه مرز تفکر بسیجی درجایی است که صدای آزادی‌خواهی بلند می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: بسیج و بسیجی هیچ‌گاه به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کند.

وی یادآور شد: در دفاع مقدس ما از سیم‌خاردار نیز محروم بودیم و تنها کشوری که در آن شرایط بحرانی و حساس از جمهوری اسلامی دفاع و حمایت می‌کرد کشور برادر سوریه بود و این را فراموش نخواهیم کرد.

غضنفری یادآور شد: تقویت و گسترش داعش در منطقه توسط آمریکا، اسرائیل، غرب و ایادی آن‌ها در منطقه به وجود آمده و امروز این آتش دامن خودشان را گرفته است.

وی افزود: چند هزار نفر از تروریست‌های داعش که در کشور سوریه و عراق مبارزه می‌کنند متعلق به کشور فرانسه هستند که یک سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند این‌ها روزی برمی‌گردند و باعث ناامنی در کشورهای شما خواهند شد و امروز دود جنایت‌ها به چشم آن‌ها رفته است.

ارسال نظرات