فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت:سه میلیارد تومان وام برای ایجاد ۱۷۰ کارگاه با هدف گسترش طرح اقتصاد مقاومتی به متقضیان شهری و روستایی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۸۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
محمدرضا رضایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مبلغ وام برای تولید کارگاه های پرورش بوقلمون، مرغ، زنبورداری، دامداری و بسته بندی در اختیار متقاضیان شهری و روستایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح برای 200 نفر به طور مستقیم و 450 نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی رنگ آمیزی ۲۸۸ هزار فضای آموزشی مدارس در حاشیه شهر توسط ۴۵۰ نفر از افراد بسیج سازندگی، اعزام ۱۲ گروه جهادی در اردوهای ۷ روزه برای کمک به مناطق محروم روستاها، اعزام ۵۴ گروه ۱۷ نفره به تعداد۹۵۰ نفر به اردوهای یک روزه با هدف کمک به کشاورزان در زمینه برداشت محصولات و فرهنگسازی و طرح علمی کردن کشاورزی را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اراک در ۶ ماه سال جاری عنوان کرد.

رضایی همچنین گفت: در هفته بسیج توسط فرماندهی سپاه ناحیه اراک بیش از ۲۵۰ برنامه اجرا خواهد شد.

وی اعزام دو گردان بیت المقدس به رزمایش سراسری خلیج فارس که در حوالی قم برگزار خواهد شد، همایش بزرگ بسیجیان با عنوان مراسم شکوه و ایثار، همایش حلقه های صالحین با عنوان میقات صالحین، برگزاری جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی پایگاه های مقاومت بسیج برتر، برگزاری جشنواره خلاقیت و مهارت های بسیجیان و ویزیت رایگان بیماران را از مهمترین برنامه های هفته بسیج اراک برشمرد.

ارسال نظرات