فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا:

نقش تأثیرگذار بسیج باید در تمام عرصه‌ها تعریف شود

فرمانده حوزه سه ثارالله با بیان اینکه باید نقش تأثیرگذار بسیج باید در تمام عرصه‌ها تعریف شود، افزود: باید تلاش کنیم تا این نقش را هر روز پررنگ‌تر کنیم.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۳۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از عقدا،سروان پاسدار شاکری فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا در خطبه های پیش از نماز جمعه این شهر گفت: امسال بیش از 10 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام شدند

سروان پاسدار شاکری فرمانده حوزه سه ثارالله عقدابا اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام اختصاص یافت، افزود: در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به مرمت و بازسازی مدارس تعداد 751 نفر در اردوهای جهادی شرکت کردند.

وی با تاکید بر نقش پررنگ حلقه‌های صالحین در جامعه اظهار کرد: امسال تعداد یک‌هزار و 500 حلقه صالحین سازماندهی شده است.

سروان شاکری با اشاره به اهمیت فرهنگ بسیج در تعالی جامعه اظهار کرد: وقتی گوشه‌ای از تفکر بسیج در کشورهای درگیر با استکبار ورود پیدا می کند ورق بر می‌گردد و همه چیز به نفع جریان مقاومت تغییر می‌کند.

فرمانده حوزه سه ثارالله با بیان اینکه باید نقش تأثیرگذار بسیج باید در تمام عرصه‌ها تعریف شود، افزود: باید تلاش کنیم تا این نقش را هر روز پررنگ‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی نیروهای وفادار به انقلاب و تسریع در تحقق جامعه اسلامی از وظیفه بسیج است، گفت: در این راستا باید تمام توان خود را به کار بگیریم.

شاکری اظهار داشت،با بیان اینکه امروز استکبار چاره‌ای جز مذاکره با ایران ندارد، چراکه ما تمام مولفه‌های ابرقدرتی آنها را خدشه دار کردیم، افزود: دشمنی استکبار با ما تمام‌شدنی نیست و باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به حملات تروریستی در فرانسه تصریح کرد: گروههای تکفیری را آمریکا و اسرائیل به وجود آوردند و مجهز کردند ولی اختیار از دست آنها خارج شد و آتشی که در منطقه روشن کردند دامن خودشان را گرفت.

سروان شاکری ادامه داد: البته ما راضی نیستیم که خون هیچ بیگناهی ریخته شود چه در یمن باشد و چه در عراق و سوریه و حتی در اروپا.

ارسال نظرات