خبرهای داغ:
امام جمعه موقت فردوس گفت: امروز بسیج نه تنها در ایران بلکه در دنیا، جهانی شده است و اگر انصارالله در یمن، حزب‌الله در لبنان و مسلمانان در سوریه و عراق و دیگر کشورها با حداقل امکانات در برابر دشمن ایستاده‌اند به سبب برخورداری از فرهنگ بسیجی است.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۲۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام قاسم شهریاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: بخشی از ما باید خودمان درست کنیم و تکلیف محور باشیم این که بقیه چه می کنند مهم نیست بلکه ما باید تکلیف خود را به درستی انجام دهیم تا شاهد حضور مهدی فاطمه باشیم.

امام جمعه موقت فردوس با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، امروز آحاد ملت ایران بسیجی هستند و شجره طیبه بسیج از زمان تاسیس به امر امام (ره) در پنجم آذر 1358 صاحب برکات و ثمرات عظیمی بوده است.

شهریاری یادآور شد: بسیج در عرصه جنگ سخت و دفاع همه جانبه نظامی با وجود حداقل امکانات از امتحان سختی با موفقیت بیرون آمد و امروز نیز باید بدانیم که جنگ تمام نشده بلکه صورت مسئله عوض و خاکریزها متفاوت شده است.

وی گفت: امروز خاکریزها در خانه‌های ما است و یک بسیجی برای پیروزی باید سه صفت مکتبی بودن، انقلابی بودن و ولایی بودن را در خود داشته باشد تا بتواند همواره با سربلندی زندگی کند.

امام جمعه موقت فردوس افزود: شهید علم‌الهدی یک بسیجی کامل بود و اعتقاد داشت که امکانات حرف اول را نمی‌زند بلکه باید عاقلانه فکر و عاشقانه عمل کرد.

شهریاری تصریح کرد: بسیجی در همه عرصه‌ها با تمام وجود تلاش کرده و در واقع پشتوانه نظام، بسیج است.

وی پیام چفیه یک بسیجی را استکبارستیزی عنوان کرد و یادآور شد: تا زمانی که چفیه بر دوش ما است دشمن باید بداند که ما قاطعانه پای اسلام، انقلاب و اصول دین‌ خواهیم ایستاد.

امام جمعه موقت فردوس گفت: امروز بسیج نه تنها در ایران بلکه در دنیا، جهانی شده است و اگر انصارالله در یمن، حزب‌الله در لبنان و مسلمانان در سوریه و عراق و دیگر کشورها با حداقل امکانات در برابر دشمن ایستاده‌اند به سبب برخورداری از فرهنگ بسیجی است.

شهریاری همچنین به جنگ صفین اشاره کرد و افزود: جنگ صفین یک جنگ تمام عیار بود و در این جنگ آنهایی که درس بصیرت نداشتند رفوزه شدند و امام خود را تنها گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز هم اگر کسی بصیرت نداشته باشد امام زمان خود را تنها می‌گذارد، تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری از مسئولان این است که زندگی خود را نیز به صفات عمارگونه‌ای نظیر داشتن حق و بصیرت مزین کنند.

امام جمعه موقت فردوس یادآور شد: مسئولان ما باید عمارگونه زندگی کنند و حرفشان با عمل یکی باشد نه اینکه خدای ناکرده دم از رهبری بزنند ولی شعار دیگری را علم کنند.

شهریاری در ادامه تاکید کرد:عمار مصداقی بزرگ برای شیعه است والگویی بریا تقیه می باشد، تقیه در جاهایی لازم است در پیاده روی اربعین آدمی به افرادی که حرف هامی زندد برخواهد خورد اما مهم این است که بدانیم حق ملاک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها