همزمان با آغاز هفته بسیج

نمایشگاه کاروان غم در محمود احمدی تنگستان گشایش یافت+تصاویر

نمایشگاه معنوی کاروان غم کاری است مشترک از کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت شهید حمید بهزادی و دهیاری روستای بازویی که همزمان با آغاز هفته بسیج جهت بازدید عموم گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۲۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، امام جمعه اهرم در آیین افتتاح نمایشگاه کاروان غم و در جمع مردم روستای بازویی تنگستان گفت: برگزاری این حرکت های فرهنگی و معنوی کار بسیار ارزشمندی است که در راستای شناساندن سیره امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حجت الاسلام راستگو گفت: مردم منطقه محمود احمدی در سال گذشته با برگزاری ایستگاه صلواتی  و پیاده روی روز اربعین کار ارزشمندی را در تاریخ این روستا ها ثبت کردند و امید است با حضور خیرین و ارادتمندان به اهل بیت این گونه برنامه ها بیشتر از پیش برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: برپایی این نمایشگاه ارزشمند است و با توجه به موقعیت جغرافیایی که این برنامه معنوی دارد و در کنار جاده اهرم  به سمت برازجان واقع شده است سعی شود نماز جماعت  به ویژه در موفع مغرب و عشا نیز برپا شود.

در نمایشگاه فرهنگی و معنوی کاروان غم با استفاده از هنرهای تجسمی و مجسمه های هنری صحنه های کربلا و اتفاقات به وقوع پیوسته برای اهل بیت از آغاز حرکت امام حسین (ع) تا شام تصویر سازی شده است و بازدید کنندگان صحنه های غم و اندوه اهل بیت را مشاهده می کنند.

گفتنی است این نمایشگاه با اعتباری بالغ بر 40 میلیون ریال و در دبستان قائم روستای بازویی و به همت بسیجیان و اهالی دوستدار اهل بیت این روستا برگزار شده است.

ارسال نظرات