خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: متاسفانه برخی از دولت مردان نگاهشان تنها به بیرون است اما اقتصاد مقاومتی درون زاست و تنها نیاز به نگاه درونی و داشته های ملت دارد.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۲۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ قاسمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ظهر امروز در جمع مردم نمازگزار فردوس عنوان کرد: بسیج دارای برکات زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بسیج در فعالیت های چون سازندگی، جنگ نرم به مدت 20سال است که فعالیت می کند و در بیداری اسلامی نقش بسیار مهمی دارد.

قاسمی تاکید کرد: نقش بسیج در کشور و جهان کلیدی و محوری است چرا که یک سوم ملت بسیجی و یک سوم دیگر یاران انقلاب و نظام هستند.

وی اظهار کرد: بسیج محور وحدت است و همه در لشکر الهی جمع شده اند. امروز آمریکا در صدد است وحدت عظیم را به هم بزنند، قیام و سخنان مقام معظم رهبری برای نابودی استکبار و یارانش است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به همدلی دولت و ملت گفت: ملت و دولت باید با هم همکاری وهمدلی داشته باشند و به هم کمک کنند و این همکاری باید منجر به بهترین انتخابات شود.

قاسمی در ادامه در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: ما در جریان اقتصاد مقاومتی بسیار کوتاهی کرده ایم چرا که متاسفانه برخی از دولت مردان نگاهشان تنها به بیرون است اما اقتصاد مقاومتی درون زاست و تنها نیاز به نگاه درونی و داشته های ملت دارد.

وی در خصوص مذاکرات با آمریکا گفت: ایران پس از مذاکره با آمریکا 40درصد کالای وارداتی داشته است و این موجب شده که ایران مصرفی بار بیاید و کارخانه داخلی به مرور زمان تعطیل شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در خصوص استقلال ایران گفت: ایران باید متکی به خود باشد و از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استقلال تام داشته باشد.

قاسمی افزود : در کشور باید به مسئله قناعت ومصرف به جا توجه ویژه داشت وبرنامه ریزی کردچرا که تمامی این ها موجب می شود که به تولید در داخل کمک شود.

وی کاهش توان علمی کشور را خطر ناک دانست وگفت: کاهش توان علمی موجب نفوذ در همه مسائل می شود وبسیار خطرناک است باید در کنار جهاد فرهنگی جهاد علمی نیز داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها