پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج نیشابور:

بسیج بهترين الگو براي جوامع بشري آزاديخواه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج نیشابور با صدور پیامی اعلام داشت: بسیج بهترين الگو براي جوامع بشري آزاديخواه است كه مي‌خواستند از زير یوغ استعمار استكبار جهاني بيرون آيند و مستقل باشند.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۰۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسین رحیمی در پیامی به مناسبت آغاز هفته مقدس بسیج اظهار داشت: بسيج يك نهاد مردمي است كه بادرايت و دورانديشي حضرت امام خميني(ره)در پنج آذر 58 تاسيس و هميشه يكي از اركان مهم نظام جمهوري اسلامي بوده است.

وی در ادامه گفت: اين نهاد مقدس را مي توان يكي از نهادهاي حافظ منافع و هويت ملي و ديني و ارزش‌هاي انقلاب دانست كه داراي كاركرد بازدارندگي نسبت به تهديداتي است كه فرا روي اهداف نظام اسلامي وجود دارد به خاطر همين توانمندي هاي ارزشمند بسيج است كه اين كلمه طيبه( بسيج) شنيدنش اميد را در دل دوستداران انقلاب و اسلام در داخل و خارج از كشور زنده مي كند و ترس و رعب و وحشت هم به پيكره معاندين انقلاب و اسلام در داخل و خارج و استكبارجهاني مي افكند.

رحیمی ادامه داد: بسيج حواسش جمع است كه سناريوي اسلام سكولار، اسلام سازش، اسلام داعش، اسلام كاريكاتوري اسلام رحماني و به تعبيري جامع تر، پذيرش ايراني با نام و صورت جمهوري اسلامي ايران ولي با سيرت اسلام آمريكايي يا اسلام صهيوني روياي جديد استكبار عليه جبهه مقاومت و ايران اسلامي است. اگر مي خواهيم در شرايط بدر و خيبر بمانيم و اگر مي خواهيم دوباره كربلايي خلق نشود و ولي به مسلخ شهادت نرود همه عاشورائيان مي بايد به گوش و به هوش باشند و با پرچم(هيهات من الذله)در برابر غرب مرعوب نشده و با زدودن گريم از چهره بزك شده دشمن و باحفظ اصول و استمرار مكتب مبارزه خواب پريشان جبهه غربي عبري عربي را به كابوس وحشتناك تعبير كنند تا دگر بار روح اسلام قرباني كالبد اسلام نشود.

وی خاطر نشان کرد: در ابعاد گوناگون بسيج و تفكر بسيجي مثل خورشيد مي درخشد و عملكرد آن روح طراوت و سرزنده و اميد را در جامعه اسلامي خودمان بوجود مي آورد و بهترين الگو براي جوامع بشري آزاديخواه كه مي خواستند مستقل و روي پاي خود باشند و از زير یوغ استعمار استثمارگران عالم و استكبار جهاني بيرون آيند قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور در ادامه پیام خود به حضور بسیج در ابعاد مختلف اشاره کرد که به شرح زیر می باشد:

در بعد اجتماعي:حضور جوانان و نوجوانان و آحاد مردم عزيز زن و مرد در تشكل هاي مختلف در امورعام المنفعه عمران و آبادي كشور سهم بسزايي دارند.

در بعد سياسي: ولايتمداري بسيج، دشمن شناسي، دشمن ستيزي و بصيرت بسيج باعث شده در جلو تمام تهديدات بايستند و فتنه هاي داخل كشور را در نطفه خفه كنند و هشداري براي كساني كه مي خواهند راه نفوذ استكبار خصوصا آمريكا را در اين كشور هموار كنند بايد از خشم احاد ملت بسيجي ايران در گذشته بر عليه استكبار و فتنه ها درس بگيرند و از اين فكر باطل دست بردارند و دشمن را براي هميشه دشمن انگارند و فريب حيله و نيرنگ آنها را نخورند و با تفكر بسيجي و حركت جهادي براي رفع مشكلات كشور تلاش كنند و بر آن فائق آيند نه اينكه به بيگانگان خصوصا آمريكا كه نابودي اسلام و انقلاب را در دستور كار دارند دلخوش نمايند.

در بعد علمي: دانش آموزان، دانشجويان و دانشمندان كشورمان را به موقعيتي رسانده اند كه الحمدلله در المپيادهاي علمي و علوم روز جهاني جزء كشورهاي مطرح علمي جهان قرار گرفته است.

در بعد فرهنگي: برگزاري دوره هاي مختلف و برنامه هاي طرح صالحين و احياء امر به معروف و نهي از منكر و روشنگري تهديدات فرهنگ منحط غرب كه توسط ماهواره و سايت هاي مبتذل صورت مي گيرد برنامه هاي اولويت دار بسيج است.

در بعد اقتصادي: با عمل به فرمايش آقاي بزرگوار و مقتدر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كه نظام استحكام نمي يابد مگر با عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي كه بهترين برنامه ها را بسيج در حال اجرا در آيند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها