همزمان با آغاز هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی بسیجیان روز جمعه با حضور قشرهای مختلف بسیج و خانواده های آنان در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۰۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این پیاده روی خانوادگی، بسیجیان بوشهر از میدان رئیسعلی دلواری تا پارک ساحلی شورا مسافت بیش از دو کیلومتر را پیمودند و به قید قرعه به تعدادی از بسیجیان جوائزی اهدا شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیح اظهار کرد: برنامه های نخستین روز از این هفته با شعار بسیج، ولایت، انتظار با هدف گسترش سلامتی، تندرستی و نشاط اجتماعی با ورزش همگانی و نشر، ترویج و اهمیت دادن به سلامت جسمانی برگزار شد.

سردار فتح الله جمیری افزود: 850 برنامه در نواحی مقاومت بسیج در دوهزار رده مقاومت نیز برنامه های مختلف بصیرتی، تاکتیکی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.

وی اظهارکرد: محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم و روستاها از رسالت ها و ماموریت های بسیج است که در این ارتباط امسال طرح های عمرانی، آموزشی و فرهنگی در این نقاط اجرا شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت های بسیجیان در حوزه سلامت گفت: در حوزه توسعه بهداشت و درمان و ارائه خدمات درمانی بسیج در قالب برنامه های گوناگون با اعزام پزشکان بسیجی به نقاط محروم خدمات ویژه ای به نیازمندان ارائه می کنند.

جمیری افزود: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، همایش مشترک طلاب و دانشجویان، راویان فتح و خطبه خوانی حضرت زینب، آمران به معروف و ناهیان از منکر، اجتماع بزرگ بسیجیان استان و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردها و محصولات اقتصادی از برنامه های مهم این هفته در استان بوشهر است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها