با حضور جمع کثیری از مردم مسئولان ، خانواده های معظم شهداء روحانیون و بسیجیان شهرستان گناوه ، یادواره زنان شهیده و 212 شهید این شهرستان در جوار گلزار شهداء بر گزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۰۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، مسئول تعلیم وتربیت سپاه امام صادق )(ع) استان بوشهر در این مراسم، گفت: روحیه ولایت پذیری و در مسیر ولایت و رهبری بودن از خصایص و ویژگی های شهدا ء بوده است .

حجت الاسلام محمود اسدی ابراز داشت: اینکه فقط یاد و نام شهداء را بر زبان بیاوریم کافی نیست و لازم است از سیره وروش ومنش انان در زندگی خود الگو بگیریم.

وی ابراز داشت: امروز جامعه تشنه فرهنگ ،ایثار و منش و از خود گذشتگی شهدا می باشد و اگر مسبر و منش وراه انان را در پیش بگیریم در زندگی دنیا و اخرت سعادت مند و سر افراز خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش زنان شهیده نیز گفت: امروز نیز راه و مسیر ومنش شهدای زن برای خواهران ادامه دارد ، چرا که امروز نقش عقیدتی و پرورش فرزندان و حفظ خانواده نیز از نقش های اساسی می باشد و اگر خانواده در مسیر درست و با ا لگوی شهداء حرکت نماید ، جامعه ای پویا و سالم خواهیم داشت.

در ادامه این مراسم یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خاطراتی را بیان نمود و در پایان حسن توزی از مداحان شهرستان نیز مداحی نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات