فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور عنوان کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور بیان داشت: بسیج این شهرستان در سال گذشته 185 نفر شغل در سال گذشته در نیشابور ایجاد کرده است و هم اکنون اقتصاد مقاومتی را در اولویت های برنامه خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۰۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

سرهنگ پاسدارسید علی اکبر حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیشابور، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مغتنمی جهت تجدید پیمان با آرمان‌های بلند حضرت روح‌الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است که ما را گفت: "بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند".

 وی اظهار داشت: بسیجی رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) است. بسیجی در تمام صحنه ها نگاه به فرمان ولایت دارد. بسیجی بسان عمّار و ابوذر و مقداد و کمیل حاضر و ناظر است و مرید ولایت است، چرا که سعادت جاوید و سربلندی دنیوی را در پیروی از ولایت دیده و بدان معتقد است. اطاعت بسیجی از ولایت اطاعتی آگاهانه و برای دینداری است. بسیجی به اطاعت با معرفت و شناخت، ایمان و اعتقاد دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور با اشاره به خطر نفوذ دشمن گفت: مقام معظم رهبری از خطر نفوذ دشمن می‌گویند که این علامت شکست دشمن است. اگر نسبت به این دشمن شکست خورده غفلت نکنیم و هوشیار باشیم و این پیچ تاریخی را پشت‌سر بگذاریم یک پیروزی بزرگی در انتظار است چرا که دشمن دیگر سلاحی ندارد.

حسینی در ادامه به گزارش اقدامات بسیج نیشابور در سال گذشته پرداخت و خاطرنشان ساخت: سال گذشته با اعتبارات این ناحیه برای 185 نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها