جانشین فرمانده سپاه سقز از افتتاح 54 طرح عمرانی توسط بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۸۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حق رضا نادرپناه در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان سقز ضمن تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به‌ فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: امروز نیاز اصلی بسیج بصیرت است.


نادرپناه ادامه داد: بسیج ارائه دهنده سبک زندگی اسلامی است و این را با اجرای برنامه های فرهنگی نظیر نشست های بصیرتی و یادواره های شهدا به اثبات رسانده است.


وی با اشاره به اینکه بسیج بر عهد دیرین خود با ولایت تا آخرین قطره خون پابرجاست، افزود: دیروز در هشت سال دفاع مقدس دم مسیحایی امام خمینی (ره) در کالبد بسیجیان دمیده شد تا حماسه های ماندگاری در آن دوران رقم بخورد و امروز نیز با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تفکر بسیجی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سایر کشورهای دنیای اسلام طنین انداز شده است.


این مسئول با بیان اینکه 54 طرح عمرانی در این هفته مبارک توسط بسیج سازندگی افتتاح می شود، گفت: در سال جاری سوله های فرهنگی ورزشی در روستای گلتپه و سطح شهر با اعتبار 6 میلیارد ریال و چهار پایگاه در روستای سنته، قشلاق افغانان، قبغلو و گلتپه جهت برگزاری برنامه هایفرهنگی،ورزشی، بصیرتی و معرفتی به بهره برداری رسیده است.


نادرپناه اضافه کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و اقشار مختلف مردم و بسیجیان با شعار «بسیج دست قدرت خدا» برگزار می‌شود.


وی هدف از اجرای ویژه‌برنامه‌های سالروز هفته بسیج را تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن عنوان کرد.


جانشین فرمانده سپاه سقز تصریح کرد: برگزاری نهضت روشنگری به منظور آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران در این مناطق، جلسات بصیرت‌افزایی، برپایی ایستگاه سلامت، برپایی ایستگاه صلواتی، برپایی نمایشگاه عکس با عنوان"سبک زندگی"، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در طول هفته از اهم برنامه‌های این سپاه به مناسبت هفته بسیج است.


وی نمایش شکوه مقاومت و ایستادگی‌ بسیجیان در پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌ فرمان حضرت امام خمینی (ره) را مهمترین برنامه در این هفته عنوان کرد و افزود: این مراسم باشکوه با حضور اقشار مختلف بسیجیان شهرستان در سالن فرهنگی ورزشی شهید آبدرم برگزار می‌شود.


نادرپناه خاطر نشان كرد: بسیجیان این ناحیه همیشه آماده و گوش به فرمان ولایت هستند و امسال نیز با حضور پررنگ و اجرای باشکوه برنامه های هفته بسیج، بار دیگر دشمنان را ناامید می سازند.

ارسال نظرات