ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری در نماز عبادی سیاسی آدینه این هفته با گرامیداشت هفته بسیج، ظرفیت های این نیروی مردمی را برشمردند.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۷۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه بسیج نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور داشته است، عنوان کرد: بسیج توانسته در همه عرصه ها افتخارات ارزشمندی در کشور کسب کند.

وی افزود: بسیج یک سازمان مردمی است که توانسته از همه ظرفیت ها در مسیر امنیت و توسعه کشور استفاده کند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس صحنه دلاوری ها و ایثارگری های بسیجیان است و بسیجیان در جنگ و دفاع از مرز های کشور افتخارات ارزشمندی کسب کردند.

حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی در ادامه به موفقیت های جوانان بسیجی در همه عرصه های علمی و تحقیقاتی اشاره کرد و ادامه داد: شتاب توسعه کشور به برکت وجود جوانان نخبه بسیجی و ولایی بیشتر شده است و امیدواریم طی سال های آینده در تمام عرصه های علمی جزو کشور های اول دنیا باشیم.

امام جمعه لردگان، نیز در خطبه های نماز آدینه این شهر، اظهار کرد: ملتی كه بسیج دارد، ملتی عاری از ذلت و برخوردار از افتخار است و ما هرچه داریم از بسیجیان داریم.

حجت الاسلام انصاری، بسیجی را عزت كشور دانست و تأکید کرد: الان بسیجیان و پاسداران امنیت آفریدند، نیش زدن به بسیج كمال بی انصافی و بی مروتی است.

گفتنی است: امروز همزمان با آغاز هفته بسیج، بسیجیان با سازمان منسجم در میعادگاه نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان و شهر لردگان حضور یافتند.

حجت الاسلام موسی سلمانپور نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به اینکه دشمن امروز خواسته خود را درعرصه رسانه پیگیری می کند ودرصدد آلوده کردن جامعه با اشاعه فساد، اعتیاد وبی بند وباری است افزود: برای مبارزه با شبیخون دشمنان، بسیج مستضعفان وظیفه سنگینی برعهده دارد.

سلمانپور با بیان اینکه حضور مطمئن ودشمن شکن بسیج در هشت سال مقدس نشان از عظمت وصلابت این نهاد مردمی است افزود: امروز رسالت اول بسیج مبارزه با نفوذ دشمن است زیرا مهترین هدف دشمنان که سرکرده آنان آمریکای خائن است به دنبال نفوذ در تمام زمینه هاست.

امام جمعه اردل افزود: آمریکا در مذاکرات همچنان حیله گر است و تلاش می کند تا در زمینه های سیاسی،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران اسلامی نفوذ کند و رخنه بیندازد که تفکر بسیجی تا به حال اجازه این حرکت را به این دشمن شوم نداده اشت.

وی، با اشاره به اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری یکی از مولفه های بسیج است اظهارکرد: باید با بها دادن به بسیجیان نگذاریم آنها فراموش شوند زیرا همین دلاورمردان بسیجی بودند که همه هستی خود را پای نهال نوپای انقلاب فدا وآرزوها وتوطئه های شوم دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام محسن ملک پور، امام جمعه شهر سامان نیز، در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه ۲۹ آبان ماه ، آغاز هفته بسیج است و پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است، عنوان کرد: نام بسیج موجب می شود که خاطرات بزرگترین مردان تاریخ انقلاب اسلامی به ذهن ها خطور کند .

ملک پور با بیان اینکه در بره ای از زمان بسیج و بسیجی مورد بی مهری قرار می گیرد ، اذعان داشت: باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بر گردد .

وی با اشاره بر اینکه در جنگ هشت ساله ایران با عراق حضور بسیجی مردم و رزمندگان بود که موجب حفظ خاک میهن اسلامی شد و بسیجیان در ان سال ها از خود گذشتگی و ایثار فروان برای حفظ مرز و بوم این خاک داشتند.

ملک پور در ادامه رسالت بسیجیان را مبارزه با نفوذ دشمن و کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات عنوان کرد.

به گزارش بسیج، میقات صالحین بسیج قبل از نماز جمعه در میعادگاه های نماز آدینه سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ارسال نظرات