امام جمعه رضوانشهر گفت: بسیج ریشه قرآنی دارد و مصداق آیه واعدولهم ماستطعتم من قوه است.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۴۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیبی امام جمعه رضوانشهر در خطبه اول نماز جمعه به عوامل برکت زا از زندگی انسان ها اشاره کرد و گفت: یک از این عوامل ترک امر به معروف و نهی از منکر است که اگر در جامعه اجرا نشود برکت از عموم زندگی مردم برداشته خواهد شد.

وی عامل برکت زدایی را ترک نماز عنوان کرد و افزود: انسانیکه نماز نخواند و با خدای خود راز و نیاز نکند در واقع شکر نعمت های الهی را بجا نمی آورد و برکت از زندگی وی می رود.

امام جمعه رضوانشهر نخواندن قرآن، ربا خواری و رشوه خواری، چاپلوسی، کم فروشی، زنا، اسرف و نگفتن بسم ا... بر سر سفره غذا را نیز از عوامل موثر بی برکت شدن مال در زندگی دانست و یادآور شد: این عوامل تنها گوشه هایی از عوامل بی برکتی بود که در اینجا گفته شد و عوامل دیگری نیز در همین رابطه وجود دارد.

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به خطبه دوم نماز به شجره طیبه بسیج اذعان کرد: بسیج ریشه قرآنی دارد و مصداق آیه واعدولهم ماستطعتم من قوه است.

وی ادامه داد: بسیج در همه عرصه ها خط شکن بوده و همواره مایه سرافرازی و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

امام جمعه رضوانشهر در بخش دیگر سخنان خود به مساله تروریسم در منطقه اشاره کرد و گفت: سال های سال مردم فلسطین قتل عام می شوند ولی غول های رسانه ای منعکس نمی کنند چرا که این رسانه ها هم پیاله رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار و ایادی غربی آنها است ولی وقتی که در فرانسه این اتفاق افتاد جامعه جهانی و از جمله همین رسانه ها واکنش نشان دادند که دلیلی بر سلیقه ای بودن انعکاس خبری در دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: ما طرفدار تروریسم نیستیم و ترور در هرجایی اتفاق بیافتد ما آن را محکوم می کنیم.

ارسال نظرات