فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: بسیج پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است و باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب شده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۴۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر؛ سرهنگ بهرام صدیقی پیش از خطبه های نماز جمعه بسیج را در تمام عرصه ها فعال دانست و گفت: در دو عرصه مهم بسیج نقش فعال را دارد.

وی در همین زمینه یکی از عرصه ها را پشتوانه بین المللی بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج با پشتیبانی بین المللی باعث اقتدار نظام اسلامی است و مسئولان نظام در عرصه های بین المللی با این پشتوانه می توانند بهتر از منافع کشور و نظام ما دفاع بکنند.

فرمانده سپاه رضوانشهر عرصه مهم دیگر بسیج را عرصه تربیتی دانست و یادآور شد: در شرایطی که دشمن هجمه های فرهنگی شدیدی را بر ضد ملت بزرگ ایران در قالب جنگ نرم  آغاز کرده است؛ بسیج نیز در عرصه تربیتی و فرهنگی وارد شده و با اجرای برنامه های فرهنگی نظیر اجرای طرح صالحین باعث نقش برآب شدن نقشه های شوم دشمن گردیده است.

وی تفکر بسیجی را فراتر از مرزهای ایران اسلامی بیان کرد و افزود: امروز تفکر بسیج در کشورهایی مانند عراق، لبنان، سوریه و یمن گسترش یافته و مردم با تشکیل بسیج به مبارزه با طاغوت و پدیده تروریسم در منطقه رفته اند.

صدیقی در پایان بصیرت سیاسی را برای بسیجیان مهم دانست و خاطرنشان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) بسیجی باید بصیرت سیاسی داشته باشد ولی نباید سیاسی کاری کند.

ارسال نظرات