فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: بسیج عدم سازش با استکبار را در سرلوحه امور خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۴۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ پاسدار محمد علی‌علی زاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا امروز(29 آبان)  در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا اظهارکرد: امروز نیاز اصلی بسیج بصیرت است.

وی ادامه داد: بسیج ارائه دهنده سبک زندگی اسلامی است و این را با اجرای برنامه های فرهنگی نظیر نشست های بصیرتی و یادواره های شهدا به اثبات رسانده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه بهترین تعاریف در مورد بسیج را امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای داشته اند، تصریح کرد: بسیج قدرت دست خداست.

سرهنگ علی‌ زاده گفت: بسیج در کلام امام خمینی(ره) لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدین از اولین تا آخرین امضاء کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه بسیج عدم سازش با استکبار را در سرلوحه امور خود قرار داده است گفت: همه باید سعی کنیم راه های نفوذ دشمن را شناسایی و با آن مقابله کنیم که در این میان نقش بسیج نقشی ویژه و منحصر به فرد است.

وی با اشاره به اینکه بسیج بر عهد دیرین خود با ولایت تا آخرین قطره خون پابرجاست ، افزود: دیروز در هشت سال دفاع مقدس دم مسیحایی امام خمینی (ره) در کالبد بسیجیان دمیده شد تا حماسه های ماندگاری در آن دوران رقم بخورد و امروز نیز با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تفکر بسیجی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سایر کشورهای دنیای اسلام طنین انداز شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های استکبارجهانی جامعه ما را نشانه گرفته است، اظهارکرد: ما باید در مقابل این توطئه ها و برنامه ریزی ها بیدار باشیم و امروز سکوت ما باعث یکسری ناهنجاری ها در جامعه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه رابطه ایران با آمریکا قابل پذیرش نیست، افزود: رابطه با آمریکا یعنی بیعت با یزید و بسیج چنین چیزی را قبول نمی‌کند.

سرهنگ علی ‌زاده ادامه داد: کسی که بخواهد چنین کاری را انجام دهد بسیج با تبعیت از مقام معظم رهبری در مقابل چنین امری ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب بیش از هر زمان دیگری به بصیرت نیاز داریم، اظهارکرد: بسیج امروز آمادگی کامل دارد در برابر تمامی توطئه های دشمنان ایستادگی کند.

سرهنگ علی‌ زاده گفت: گفتمان بسیج پابرجاست و به یاری خدا به نسل های آینده انتقال داده می‌شود و ما نیز باید فرهنگ شهادت و ایثار را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

وی خیزش های اسلامی در جهان را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: این خیزش ها از تفکر بسیجی الگو گرفته شده است.

فرمانده سپاه آستارا در بخش دیگری از سخنان عبادت و ستایش خدا، پرهیز از دنیاپرستی، آمر به معروف و ناهی از منکر را از جمله شاخصه های برگرفته از قرآن برای بسیجیان مخلص برشمرد.

سرهنگ علی زاده حفظ حدود الهی و قانونمدار بودن را از ویژگی های شخصیتی بسیجیان خواند و گفت: بسیج امتداد واقعه عاشوراست که برابر هر گونه ظلم و تباهی به مقابله برخاسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حلقه های صالحین را سازمان رزم امروز بسیج خواند و خاطرنشان کرد: فکر بسیجی در این حلقه ها پرورش یافته می شود و تاکنون نیروهای مخلص زیادی توسط همین حلقه های صالحین تربیت شده اند.

سرهنگ علی‌زاده با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف ۱۰ میلیارد ریال به بسیجیان تسهیلات داده شده است، گفت: با این تسهیلات در ۶ ماه نخست امسال برای ۷۸ نفر اشتغال زایی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، پیش از سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه آستارا، حلقه های صالحین به مناسبت هفته بسیج در محل مصلای نماز جمعه آستارا تشکیل شد.

بسیجیان مرد و زن در قالب ۲۸ حلقه صالحین به بحث و تبادل نظر پیرامون امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

ارسال نظرات