خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت ملایر گفت: امروز در اروپا و آمریکا و دیگر کشورها ناامنی و جنگ وجود دارد ولی به برکت خدا و ثمره خون شهدا کشور و حضور ولایت ما در امنیت و آسایش به سر می‌برد.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۳۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
امنیت ایران به برکت ولایت است/ مستکبران به دنبال اسلام هراسی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید محمدحسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امسال هفته آغاز بسیج با سالروز شهادت عمار یاسر از یاران باوفای امام علی(ه)همزمان شده است.

وی افزود: عمار با داشتن بصیرت و معرفتو شناخت ولایت در دفاع از اسلامدر جنگ صفین به شهادت رسید و تمام عمر خود در راه ولایت ثابت ‌قدم بود.

امام‌جمعه موقت ملایر گفت:امروز نیز عمارهای زمان ما شهدایی چون شهید سردار حسین همدانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت هستند که در راه دفاع از حریم ولایت و اسلام و قرآن در خط مقدم دشمن جان خود را فدا می‌کنند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت و ضریح مطهر حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به شهادت رسیده‌اند.

فاضلیان با اشاره به حوادث فرانسه گفت: گروه‌های تکفیری از جمله داعش توسط مستکبرین حمایت می‌شوند و امروز گریبان خودشان را گرفته‌اند.

وی گفت: نقشه‌های شوم استکبار بسیار عجیب است چراکه آمریکا و ایادی استکبار ازجمله اسرائیل و مدافعانش می‌خواستند با تشکیل گروه داعش مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و با اسلام مقابله کنند اما امروز داعش حتی به خود این کشورها نیز رحم نمی‌کند.

امام‌جمعه موقت ملایر بیان کرد: کشورهای مستکبر به دنبال اسلام هراسی در دنیا بوده‌اند و بعید نیست که 11 سپتامبر دیگری برنامه‌ریزی نشده باشد.

وی با اشاره به امنیت کشور ایران بیان کرد: امروز در اروپا و آمریکا و دیگر کشورها ناامنی و جنگ وجود دارد ولی به برکت خدا و ثمره خون شهدا کشور و حضور ولایت ما در امنیت و آسایش به سر می‌برد.

وی با اشاره به آغاز راهپیمایی عظیم اربعین بیان کرد: با امنیتی که ایرانیان در عراق به وجود آوردند سال گذشته حدود 20 میلیون زائر بدون اینکه قطره‌ای خون از کسی بریزد در این همایش باشکوه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشورهای چون قطر و عربستان نیز با داعش همدست شده و به آن‌ها پایگاه نظامی و تجهیزات می‌دهند گفت: به‌زودی داعش گریبان گیر این کشورها نیز خواهد شد.

فاضلیان یادآور شد: عربستان به‌جای دفاع از تروریست باید جوابگوی فاجعه منا باشد چراکه نتوانستدر حرم الهی میهمان‌نوازی درستی از میهمانان خانه خدا داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات