خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان از اعزام بیش از 10 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۳۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در خطبه‌های پیش از نمازجمعه این هفته همدان با تبریک هفته بسیج و با اشاره به اعزام بیش از 10 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بیان داشت: ۴۵۲ بسیجی نیز با حضور در مناطق محروم روستایی استان همدان در راستای محرومیت‌زدایی فعالیت داشته‌اند.

وی با اشاره به سازماندهی یک هزار و 500 حلقه‌ صالحین در سال جاری افزود: خواهران بسیجی نیز در پایگاه‌های بسیج ۴۵ مورد جمع‌آوری جهیزیه برای افراد نیازمند جمع‌آوری کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: تهیه و توزیع سبد کالا در مناسبت‌های مختلف از دیگر خدمات بسیج است که حدود یک هزار سبد کالا در بین نیازمندان توزیع‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ نفر در مناطق محروم توسط پزشکان بسیجی ویزیت رایگان شده‌اند، بیان داشت: پنج پایگاه مقاومت جدید بسیج در استان احداث شده و ۲۶ مورد ذبح قربانی در بین نیازمندان را در یک سال اخیر داشته‌ایم.

برزگر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در خصوص مقابله با جنگ نرم دشمن اظهار داشت: ۱۳۰۰ نسخه کتاب و سی دی در بین مردم در راستای مقابله با ماهواره توزیع‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات