فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه:

قدرت امنیتی بدون حضوربسیج غیرممکن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الاتبیاء شهرستان عسلویه درمصلای نمازجمعه گفت: قدرت امنیتی بدون حضوربسیج غیر ممکن است.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۳۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،امروز ظهر سرهنگ محمود شریفی درسخنرانی بین صلاتین نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) ، گفت: هدف از تشکیل بسیج، جذب مردم به بسیج و خدمت به آحاد مردم است.

شریفی افزود:بسیج همواره یار و یاور رهبر ، مردم و دولت بوده و همیشه در جریان است و هیچگاه توقف ندارد.

وی افزود: تمامی آحاد مردم بسیجی هستند و بسیج یک حرکت احساسی نیست بلکه یک حرکت منطقی است و قدردانی از بسیج یعنی قدردانی از ارزشهاست.

وی خاطر نشان کرد:تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت است، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است، بسیجیان نیازی به احترام و تجلیل ما ندارندبلکه ما هستیم که به آنان و به حضور فعالشان برای همیشه نیازمندیم. جنگ آزمون خوبی برای جدا شدن صف مدعیان و مردان حقیقت بود

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه با بیان اینکه نداشتن رهبری علت شکست کشورهای غربی است تصریح کرد: بدون تردید علت شکست کشورهای غربی، نداشتن رهبری همچون حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) است.

وی به وضعیت کشور فرانسه و حملات تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: فرانسه، داعش را تقویت کرد و آن را پرورش داد و امروز همین داعش بلای جان مردم فرانسه شده است..

هاشمی نژاد یادآور شد: بلای جان مردم سوریه نیز داعش و حامیان داعش است و بشار اسد مورد حمایت مردم این کشور است.

وی گفت: یکی از مقامات فرانسوی گفته" اگر می‌دانستیم که داعش خودمان را گاز می‌گیرد هرگز به آن غذا نمی‌دادیم" و این مسئله بسیار مهم است.

وی بیان کرد: امروز بسیجیان عزیز در خط ولایت فقیه برای موفقیت و سربلندی نظام اسلامی تلاش می‌کنند و هر کجا مصالح نظام اسلامی باشد بسیج و سپاه آماده جانفشانی است
ارسال نظرات
آخرین اخبار