خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به حضور پر شور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور یادآور شد: حضور دانش آموزان در این اردوی فرهنگی می‌تواند موجب افزایش بصیرت و آگاهی شما در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن باشد چرا که دشمن در تهاجم فرهنگی عقاید و آرمان‌های انقلاب را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۷۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع دانش آموزان شهرستان قزوین در یادمان شهدای هویزه به مقام شهداء اظهار داشت: شهدا همان هایی بودند که در کوچه و خیابان های ما اسم هایشان هست و تمام دارایی هایشان را رها کرده اند تا این عفت و پاکدامنی و امنیت بین شما جوانان حفظ شود.

وی خاطر نشان کرد: شهدا با جان و دل در مقابل دشمنان ايستادگي كردند و با نثار خون خويش فضاي انقلاب اسلامي را عطر آگين به رايحه بهشتي كردند.

والدی تأکید کرد: شهداء هدف را انتخاب کردند و به هدف رسیدند و آن هدف چیزی جز رضای پروردگار نبود و مقام شهدا در پيشگاه خداوند تا آن اندازه است كه مي تواند در صحراي محشر اقوام خويش را شفاعت كند.

این مسئول عنوان کرد: 6000 شهید از جامعه خانم ها تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که این نشان از حضور فعال و مشارکت خواهران در جبهه های حق علیه باطل است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به حضور پر شور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور یادآور شد: حضور شما دانش آموزان گرامی در این اردوی فرهنگی می‌تواند موجب افزایش بصیرت و آگاهی شما در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن باشد چرا که دشمن در تهاجم فرهنگی عقاید و آرمان‌های انقلاب را هدف قرار داده است.

وی گفت: پیشرفت‌های ملت ایران در همه زمینه‌ها، با رشادت های شهداء بدست آمده که با تبعیت از حضرت امام خمینی (ره)، بعد از کسب علم و معرفت جان خود را برای پاسداری از انقلاب اسلامی فدا کردند.
والدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه و عمل به وصیت نامه شهدا از جمله مهمترین و امن‌ترین راه‌حل نجات نظام انقلاب اسلامی ایران در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: دشمنان از هر فرصت براي كمرنگ كردن ايثار و جهاد استفاده مي كند و با جلوه نمايي و زيبا قرار دادن فساد و فحشا چون روي آوردن جوانان به كارهاي حرام و نيز ضربه زدن به روح و جان چون گرايش به مواد مخدر سعي دارند تا بزرگترين خطر را براي فرهنگ اصيل اسلامي وارد نمايند.

4001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها