خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: جشنواره مسابقات فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون به مدت ۱۰ روز در قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۵۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین:

جشنواره ورزشی بسیج طلاب و روحانیون در قزوین آغاز شد



به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز جشنواره مسابقات فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان که با حضور طلاب مدارس علمیه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد: امروز بسیج قهرمان و سرافراز ما در تمام عرصه‌های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری مؤثر و نقش‌آفرین دارد.

وی بیان کرد: بسیج پرافتخار ما در عرصه‌های مختلف همیشه برای این نظام برآمده از خون شهدا نقش‌آفرینی کرده و برای انقلاب اسلامی در میدان‌ها بین‌المللی افتخار کسب کرده است.

حجت‌الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون ما نه‌تنها در دفاع مقدس حضور اثرگذاری داشته‌اند بلکه امروز نیز علاوه بر نقش تبلیغ در عرصه‌های ورزشی نیز به رتبه‌های خوبی دست‌یافته است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی برای طلاب مدارس علمیه همه‌ساله با حضور داوران مطرح رشته‌های مختلف ورزشی در کلیه مدارس علمیه قزوین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفایی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی بیشتر طلاب حوزوی به مسائل ورزشی و فرهنگی و همچنین آمادگی جسمانی در تمام عرصه‌ها عنوان کرد.

مهدی حسن‌پور مسئول تربیت‌بدنی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز طلاب و روحانیون ما در عرصه‌های ورزشی بارها موفق به کسب عناوین برتر شده‌اند که جای تقدیر دارد.

حسن‌پور در رابطه با برگزاری این جشنواره بیان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون سازمان بسیج طلاب امسال نیز از ۲۸ آبان لغایت ۷ آذر در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، فوتسال، دومیدانی، شنا، تیراندازی و کوه‌پیمایی برگزار می‌شود.

حسن‌پور ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری که در بهمن سال جاری در تهران و در ایام دهه مبارکه فجر برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: همه‌ساله طلاب و روحانیون در این جشنواره ورزشی به رتبه‌های خوبی دست پیدا می‌کنند که نمونه آن در سال گذشته در رشته تیراندازی به مقام اول، در رشته شنا در انفرادی مقام اول و در تیمی رتبه دوم را کسب کردند.

حسن‌پور تعداد شرکت‌کننده در این مسابقات ورزشی را ۱۱۰ نفر عنوان کرد و افزود: در رشته دوومیدانی ۳۰ نفر، تنیس روی میز ۳۵ نفر، شنا ۳۱ نفر و تیراندازی ۲۴ نفر در این مسابقات حضور دارند.

جشنواره فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان از ۲۸ آبان لغایت ۷ آذر سال جاری در کلیه مدارس علمیه استان در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، دومیدانی، فوتسال، شنا، تیراندازی برگزار می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها