فرمانده گردان حوزه 3 شهری رشت در گفت وگو با بسیج:
فرمانده گردان چهارصد و سه بیت المقدس حوزه 3 شهری رشت گفت: دشمنان و مستکبران عالم باید بداند تا وقتی بسیجیان جان برکف خامنه ای نفس می کشند اجازه هیچ گونه تعرضی را نسبت به میهن اسلامی ایران و ارزش های آن نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۳۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳

عبدالله عموزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس و کوثر اظهار کرد: برای حفظ انسجام و امادگی نیروهای بسیجی رزمایش سراسری گردان های بیت المقدس امروز و فردا در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این رزمایش شامل برنامه هایی همچون استقرار، توجیح نیروها، کلاس های آموزشی و برنامه های مختلف فرهنگی است، افزود: بازرسانی از سپاه ناحیه منطقه و همچنین از کشور برای کنترل و بررسی میزان آمادگی نیروها در این دو روز حضور دارند.

فرمانده گردان چهارصد و سه بیت المقدس حوزه 3 شهری رشت گفت: هدف از این رزمایش و گردهمایی نشان دادن قدرت و عظمت نیروهای بسیجی برای حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عموزاد تصریح کرد: دشمنان و مستکبران عالم باید بداند تا وقتی این بسیجیان جان برکف خامنه ای نفس می کشند اجازه هیچ گونه تعرضی را نسبت به میهن اسلامی ایران و ارزش های آن نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما بسیجیان وفاداری و تعهد خود را نسبت به امام شهدا و رهبر انقلاب با اهدای خون خود ثابت خواهیم کرد.

ارسال نظرات