فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

برگزاری رزمایش بزرگ 7 گردان از بسیجیان رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: 5 گردان برادران "الی بیت المقدس" و 2 گردان خواهران "کوثر" در منطقه عمومی لاکان و دولت آباد رشت رزمایش بزرگی برگزار می نمایند.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۲۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵

سرهنگ مجید دوهندو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و تبریک این هفته به همه بسیجیان اظهار کرد: بسیج سازمانی است که مدل آن در جهان وجود ندارد و اگر بسیج نبود در دفاع مقدس نمی توانستیم پیروز شویم.

وی به آمادگی بسیجیان این شهرستان در برگزاری برنامه هایی متنوع در هفته بسیج اشاره کرد و خبر داد: از روز گذشته 7 گردان از بسیجیان ما در منطقه عمومی لاکان و دولت آباد رشت رزمایش بزرگی برگزار می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه 5 گردان برادران "الی بیت المقدس" و 2 گردان خواهران "کوثر" 48 ساعت در این رزمایش حضور دارند، خاطرنشان کرد: مانورهای امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، عملیات هلی برن و ... از برنامه هایی است که در این دو روز تدارک دیده شده است.

سرهنگ دوهندو با اعلام اینکه روز جمعه صبحگاه مشترکی با حضور مسئولین استانی و گردان های سپاه مرکزی رشت، سپاه مقداد خمام و سپاه سلمان سنگر برگزار می شود، ابراز نمود: یکی از اهداف این رزمایش بار دیگر به نمایش گذاشتن اقتدار بسیج به عنوان نیروی کاملا آماده است تا همچنان برای دوستان امید بخش و برای دشمنان تذکری جدی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بسیجیان سربازان ولایت هستند خاطرنشان کرد: تمرین، ممارست، آمادگی لازم برای دفاع از اسلام و انقلاب هدف دیگر این رزمایش است.

ارسال نظرات