کارشناس مسائل سیاسی گفت: حادثه تروریستی در پاریس به دلیل تغییر راهبرد فرانسه در قبال حمایت از داعش صورت گرفت و کشورهای غربی با حمایت هایی که انجام دادند موجب کشتار مردم بسیاری در فرانسه شدند.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۱۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین کمالی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص حمله تروریستی به فرانسه اظهار داشت: داعش دست پرورده کشورهای غربی و امریکاست.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز پیش بینی کرده بودند مبنی بر اینکه حمایت از گروه های تروریستی روزی گریبان گیر کشورهای حامی آنها می شود، اکنون فرانسه درگیر این حملات شده است.

کارشناس مسائل سیاسی این حمله تروریستی را محکوم کرد و گفت: حادثه تروریستی در پاریس به دلیل تغییر راهبرد فرانسه در قبال حمایت از داعش صورت گرفت و کشورهای غربی با حمایت هایی که انجام دادند موجب کشتار مردم بسیاری در فرانسه شدند.

وی به یکی دیگر از دلایل هدف قرار دادن فرانسه توسط داعش اشاره کرد و گفت: تغییر در سیاست های خارجی فرانسه نمی تواند در این حادثه بی تاثیر باشد.

کمالی خاطر نشان کرد: این حملات قابل پیش بینی نمی باشد و در صورتیکه از قبل برنامه ریزی شده است صورت می گیرد و اکنون فرانسه با موقعیتی مواجه شده است که مسبب اصلی خودش است.
ارسال نظرات