خبرگزاری بسیج: بسیج یعنی عشق؛ عشق یعنی یه پلاک که مونده بیرون از دل خاک؛ بسیج یعنی دانشگاه، بسیج تابلوی راهنمایی با زبان بین المللی است که هر کشوری وارد آن شود به سلامت به مقصد می رسد.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۰۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمد زارعی بسیجی فرهنگی، می گوید: سرنوشت هر کشوری که به بسیج واگذار شود سرنوشتی جز پیروزی نخواهد بود و این قانون بعد از ایران در کشورهای سوریه، عراق و لبنان هم به اثبات رسید و به همه دنیا اثبات شد که وقتی مردم بسیج شده و وارد عرصه می شوند هیچ ارتشی قادر به مقابله با آنها نخواهد بود.

 وی می گوید: بسیج یعنی عشق؛ عشق یعنی وقتی که امدادگر قمقه آب را به مجروحی می دهد، او نمی نوشد و می گوید رزمنده بغل دستی از من تشنه تر است، آب را به او تعارف می کند و وقتی نفر بعدی از نوشیدن آب امتناع می کند و می گوید به نفر اولی آب بده امدادگر می بیند او شهید شده است در حالی که آب را به همرزم خود تعارف می کرد.

بسیج یعنی عشق؛ عشق یعنی پیر زنی روستایی که تمام تخم مرغ هایی را که در طول چند هفته از تنها مرغ خانگی اش جمع کرده برای کمک به جبهه اهدا می کند؛

بسیج یعنی عشق؛ عشق یعنی مادری که بسته ای مغز بادام برای جبهه اهدا می کند ، درون بسته مغز بادام نامه است که در آن نوشته شده پسرم که این بسته به دستت می رسد از اینکه گوشه های مغز بادام ها شکسته شده من را ببخش همه بادام را شکسه و قسمتی از آن را خودم خورده ام تا مبادا یکی از آنها تلخ باشد و کام تو عزیز رزمنده را تلخ کند؛

بسیج عشق است عشقی که زبان آن بین المللی است؛ این عشق مرز ندارد و وقتی مردمی شد مرزها را در می نوردد. وقتی دهان امرای ارتش های بزرگ جهان از فتوحات بزرگ رزمنده های ایران باز می ماند آن را در ادوات و سلاح های ارتش ما جستجو نمی کنند بلکه ریشه آن را در مردمی بودن ارتش بیست میلیونی می یابند.

حالا دنیا به معجزه بسیج پی برده است؛ دنیا به نقش ارزنده و تاثیر گذار بسیج در انجام امور غیر ممکن اذعان کرده است و در جایی که آمریکا برای از بین بردن گروه تکفیری و جلاد داعش سه سال زمان تعیین می کند، بسیج مردمی عراق عملیات سه ساله را در عرض چند هفته انجام می دهد و داعش را کیلومتر ها به عقب می راند.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار