مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان در گفتگو با "بسیج":
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان، عمده ترین و آخرین ماموریت بسیج در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی را معرفی دشمن، تبیین خطر نفوذ دشمن، ترفندهای دشمن برای نفوذ و راهکارهای مقابله با این نفوذ دانست.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۹۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

حجت الاسلام والمسلمین عمران هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بیان داشت: بر اساس قانون اساسی و قوانین تشکیل بسیج، وظیفه بسیج پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های آن است لذا هر چیزی که انقلاب اسلامی را تهدیدکند باید بسیج در آن میدان با تمام قوا حاضر باشد.

وی همچنین بیان داشت: در یک زمانی با تهاجم بعثی به نظام مقدس اسلامی، بسیج در یک میدان دفاع سرزمینی حاضر شد و نقش ایفا کرد اما امروز که ما در جبهه جنگ نرم با دشمن مواجه شده ایم تبعا نقش بسیج، حضور گسترده تر در این جبهه است.

عمران هاشمی اشاره داشت: در سال‌ها و ماه‌های اخیر که در قالب مذاکرات هسته ای دشمن درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مقام معظم رهبری هم متذکر شدند که دشمن از قضیه برجام می خواهد به عنوان بستری برای نفوذ استفاده کند بنابراین آخرین ماموریت بسیج در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی را می توان معرفی دشمن، تبیین خطر نفوذ دشمن، ترفندهای دشمن برای نفوذ و راهکارهای مقابله با این نفوذ برشمرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها