خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی خبر داد؛

اجرای 80 برنامه شاخص هفته بسیج در شهرستان میامی

فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه بسیج انقلاب ما را بیمه کرده است و بسیج درواقع جمع فداکاری از مردم و برای مردم است، گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و بحث نفوذ فرهنگی و سیاسی مردم ما باید آگاهی و بصیرت خود را بالا ببرند و توطئه‌های دشمنان را رصد کنند.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۷۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از میامی،سرهنگ عباسعلی کاظمی در نشست خبري كه با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته بسيج در دفتر فرماندهي سپاه شهرستان میامی برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هفته بسيج امسال از 29 آبان ماه آغاز و تا پنجم آذرماه با شعار «بسيج دست قدرت خدا» ادامه دارد.

وی بابیان اینکه در هفته بسيج بیش از 80 برنامه شاخص در سطح شهرستان میامی و بخش بیارجمند انجام می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها به‌صورت حوزه‌ای،‌پايگاهي و محلي توسط رده‌های بسيج اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: امربه‌معروف، سبك زندگي اسلامي،‌روشنگري و بصيرت افزايي،‌اقتصاد مقاومتي در سطح بسيج در همه اقشار بسيج از موضوعات و محوریت‌های مهمي است كه در هفته بسيج به آن پرداخته خواهد شد.

وی افزود: قبل از هفته بسیج رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس 4 رو داشتیم و 28 و 29 آبان نیز رزمایش الی بیت‌المقدس در قم داریم در آستانه هفته بسیج یک گردان امام رضا (ع) و دو گروهان از گردان‌های بیت‌المقدس به نمایندگی در رزمایش شهدای خلیج‌فارس شرکت خواهند کرد.

کاظمی بابیان اینکه بسیج، ولایت و انتظار» شعار اولین روز هفته بسیج است، گفت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در شهر بیارجمند،‌میقات صالحین و حضور گسترده در نماز جمعه میامی و بیارجمند در روز جمعه 29 آبان ماه انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری 11 نشست بصیرتی، برپایی نمایشگاه با موضوع استکبارستیزی، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه‌های روز دوم هفته بسیج در شهرستان میامی هست.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه برنامه‌های روز سوم هفته بسیج با شعار خودکفایی و اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد، تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های مربوط به اعطاء تسهیلات اقتصاد مقاومتی، افتتاح سوله صالحین روستای طلوبین، برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی اقتصاد مقاومتی، فراوانی و اجرای راهپیمایی شبانه بسیجیان، شب‌شعر و تجلیل از بسیجیان نمونه از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

کاظمی همچنین به افتتاح کانون بسیج جوانان شهرستان میامی در هفته بسیج اشاره کرد و افزود افتتاح کانون جوانان بسیج شهرستان میامی هدیه‌ای به بسیجیان شهرستان میامی هست.

فرمانده سپاه ناحیه میامی خاطرنشان کرد: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، رژه موتوری، نشست سرگروه‌های شجره طیبه صالحیم، برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بسیج، نمایشگاه سبک زندگی شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، هیئت منتظران موعود و عاشقان ولایت،، برگزاری یادواره شهدای روستای نر دین و همایش سراسر بسیجیان در روز پنجم آذرماه در سطح حوزه‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های مهم در هفته بسیج در سطح شهرستان میامی و بخش بیارجمند هست.

وی در ادامه بابیان اینکه بسیج انقلاب ما را بیمه کرده است و بسیج درواقع جمع فداکاری از مردم و برای مردم است، افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و بحث نفوذ فرهنگی و سیاسی مردم ما باید آگاهی و بصیرت خود را بالا ببرند و توطئه‌های دشمنان را رصد کنند.

کاظمی حضور مردم و بسیجیان در نشست‌های بصیرتی، شجره طیبه صالحین، برنامه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر، هیئت منتظران موعود و هیئت عاشقان ولایت می‌تواند در افزایش بصیرت و هوشیاری مردم و بسیجیان تأثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی در پایان با اشاره به توطئه‌های دشمنان و تروریست‌ها در مناطق مختلف جهان تصریح کرد: آنچه ملت‌های مسلمان و جهانیان باید به آن توجه داشته باشند بسیج مردمی است که کشورهای عراق و سوریه به‌خوبی ایران را الگوی خود قراردادند و در برابر دشمنان خود مقاومت کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها