فرمانده سپاه سبزوار گفت: همزمان با شروع هفته بسیج بیش از 250 عنوان برنامه در شهرستان اجرا ‌می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۷۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در نشست خبری خود با اصحاب رسانه سبزوار گفت: امروز ضرورت وجود و حضور بسیج بر هیچ کسی پوشیده نیست هر انسان آزادی خواهی چه در داخل و چه در خارج از مرزها با خدماتی که این نهاد مقدس به مردم ارائه داده این ضرورت بسیج را به خوبی لمس کرده است.

وی به جهانی شد نتفکر بسیجی اشاره کرد و افزود: کشورهای همسایه چون سوریه و عراق با تاسی از الگوی بسیج جمهوری اسلامی ایران توانستهدر جبهه مقاومت به پیروزی های متعددی در جنگ بر توریست ها پیدا کند علیرغم تبلیغات نادرستی که دشمنان دارند تنها اقدامی که ایران در حمایت از کشورهای همسایه خود داشته تشکیل گروه های مردمی در قالب بسیج بوده است.

سرهنگپاسدار مظلومبا بیان اینکه اگر در جامعه ای روحیه و تفکر بسیج نهادینه شود شکست معنایی ندارد گفت: خوشبختانه امروز بسیج در تمامی عرصه های فرهنگی، اقتصادی، جهادی، نظامی و امنیتی عینیت پیدا کرده و در هر زمانی که ضرورت احساس شده باشد بسیجیان در سخترین شرایط اماده اهداء جان خود در دفاع از مرزهای کشور هستند.

وی روشنگری سیاسی و اقدامات فرهنگی را عمده ترین برنامه های بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: البته در این عرصه ملاک و معیار برای بسیح فقط حرکت در مسیر ولایت است برای بسیج مهم ادای تکلیف استو مکان مبارزه در جبهه جنگ سرد ، اقتصاد، عمران و سازندگی فرق ندارد.

فرمانده سپاه سبزوار در ادامه به اجرای بیش از 250 عنوان برنامه در هفته بسیج امسال اشاره کرد و گفت: در این هفته سه پروژه اقتصاد مقاومتی پرورش بلدرچین، قارچ و مرغو یهمچنین صنایع تبدیلی ساخت و تولید حلوا و روغن کنجدی به بهره برداری خواهید رسید.

وی افزود: در این هفته که از جمعه 29 آبان ماه شروع خواهد شد برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی، روشنگری سیاسی، اجتماعی، ورزشی پیش بینی شده است که استکبار ستیزی، ایستادگی و مقاومت ، تبیین اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و افزایش جمعیت ، معرفی بسیج به عنوان نماد اقتدار از جمله اهداف مد نظر است.

مظلوم برگزاری یادوراه های شهدا، میقات الصالحین، نشست های روشنگری، همایش عفاف و حجاب، خطبه خوانی حضرت زینب(س)، نمایگاه های متعدد، برپایی صبحگاه، اجتماعبزرگ بسیجیان در 5 آذرماه، عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، حضور راویان در مدارس، اجرای مسابقات ورزشی، ویزین رایگان بیماران در درمانگاه سپاه، ارائه مشاوره حقوقی رایگان مستقر در دادگستری، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم شهرستان و ... از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد.

وی در ادامه تعداد حلقه های صالحین در سبزوار را بیش از 700 مورد عنوان کرد و گفت: هر حلقه حدود 22 عضو را تحت پوشش قرار می دهد این حلقه ها افراد نیازمند در مناطق مختلف را شناسایی می کنند و با کمک خیرین نیازهای مادی آن ها را تامین می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها