مسئول گروه غرب و مهدویت مرکز تخصصی مهدویت:
حجت الاسلام آرانی گفت:غربی ها در تلاش هستند با تولید فیلم های ضد مهدویت افکار مردم جهان را گمراه کنند.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۶۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اولین جلسه دوره تکمیلی کلاس های مهدویت با حضور بیش از 50نفر از خواهران بسیجی در حوزه 416 حضرت زینب(س) مهرشهر کرج برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین زهیر دهقانی آرانی مسئول گروه غرب و مهدویت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم ضمن اشاره به موضوع غرب و مهدویت اظهار داشت: دشمنان مهدویت می کوشند با انتقال اطلاعات نادرست و تحریف شده به مردم از طریق رسانه ها، فیلم ها و انتشار کتب خاص عقاید، ارزش ها و رفتار های منتظران را متزلزل کنند.

وی افزود: باید برای دفاع از حریم مهدویت و حرمت افزایی مردم به تقویت هویت منتظران پرداخت و از سوی دیگر به افشای چهره ستیزگران با برخوردی قاطع نسبت به فعالیت های سازمان یافته آن ها اقدام نمود.

هدف غربی ها گمراه نمودن افکار مردم جهان است

مسئول گروه غرب و مهدویت مرکز تخصصی مهدویت به فیلم های ساخته شده در خصوص آخر الزمان اشاره کرد و گفت: در سال های 2012 و 2013 بیش از 70 الی 80 فیلم سینمایی پربیننده در خصوص آخرالزمان و مسائل مربوط به آن ساخته شد که غربی ها با این اقدامات خود هدفی جز گمراه کردن افکار مردم جهان ندارند.

وی تصریح کرد: کشورهای غربی از 150 سال قبل به منجی اسلام حضرت مهدی(عج) توجه کردند و می کوشند با ایجاد موسسه های پژوهشی و رشته های خاص شیعه شناسی و مهدی شناسی از این موارد سواستفاده کنند که تولید سریال ها و فیلم های سینمایی و انتشار کتب ضد مهدویت از جمله این کارهاست.

حجت الاسلام دهقانی آرانی در پایان گفت: آن ها همچنین کنفرانس های بسیاری در خصوص مسائل ضد مهدویت برگزار می نمایند که یکی از آن ها در سال 2015 برگزار شد و نفرات اول شیعه شناسی و مهدی شناسی در صف اول این کنفرانس حضور داشتند.


خبرنگار افتخاری: فرانگیز اصغرنژاد
ارسال نظرات
پر بیننده ها