بمناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) و سالروز آزاد سازی سوسنگرد اوّلین یادواره شهدای قرآنی دانش آموز شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۶۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نخستین یادواره شهدای قرآنی دانش آموز و یادواره شهدای مدافع حرم و یادبودشهدای منا به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) و سالروز آزادی سوسنگرد در مسجد امام رضا (ع) شهرستان شاهرود با حضور عموم مردم و دانش آموزان دبیرستان شاهد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی بین الحرمین، محمد ابراهیمی نائب رائیس اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان سمنان و مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود با اعلام این خبربیان نمودند این یادواره برای اوّلین باردر سطح شهرستان شاهرود برگزار شد و سخنران این جلسه حجت السلام و المسلمین سید میرعلی اکبری ازراویان سیره شهدای قم و با مداحی کربلایی سید مهدی میرعلی اکبری و با اجرای گروه تواشیح و همخوانی نور الشهدا برگزار شد.

در این مراسم حجت السلام میرعلی اکبری با بیان این موضوع که باید یاد و خاطرات شهدا نسل به نسل انتقال داده شود از کلیه عزیزان شرکت کننده در این مراسم تقدیر و تشکر نمود و مهمترین وظیفه ما را پیروی از ولایت فقیه بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها