خبرهای داغ:
وزیر آموزش پرورش با حضور در منزل شهیدان محمدعلی و محمد نظریه با این خانواده دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۶۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، وزیر آموزش و پرورش بعد از ورود به شاهرود در منزل شهیدان محمدعلی و محمد نظریه حضور یافت و با مادر این شهیدان دیدار کرد.

در این دیدار که نماینده شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود،مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان،مدیران آموزش پرورش شهرستان های شاهرود و میامی و مناطق بسطام و بیارجمند و جمعی از مسئولین محلی و استانی وزیر را همراهی می کردند، وزیر آموزش و پرورش با ابراز خرسندی و خوشحالی از حضور در منزل شهیدان اظهار کرد: ما خرسند هستیم که در خدمت خانواده شهدا هستیم و خود را مدیون شهدا می دانیم و قشر فرهنگی و دانش آموز در دوران دفاع مقدس بیش از 40 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و خیل عظیمی جانباز و آزاده و رزمنده نشان افتخاری برای این قشر است.

علی اصغر فانی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم تصریح کرد: توفیق حاصل شد در منزل یکی از شهدای شاهرود برسیم؛ آموزش پرورش یکی از افتخاراتش بین تمام سازمان ها این است که بیشترین ایثارگر و شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و فقط 14 هزار فرزند شهید در آموزش و پرورش مشغول به خدمت هستند..

وی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند شما خانواده شهدا چشم چراغ ملت هستید بیان کرد: چشم می بیند و چراغ روشنایی برای بهتر دیدن می کند و نقش چشم و چراغ خانواده شما برای ملت است و توفیقی است که با خانواده شهدا فرهنگی دیدار می کنیم و وظیفه داریم مراتب تشکر و قدردانی خودمان را به خانواده شهدا اعلام و بدون اغراق خودم استفاده می کنم از برکات روحی عزیزان در این جمع ها.

فانی تصریح کرد: امام جمله ای دارند که خدمت به شهید خدمت به نبی اکرم اسلام است و وظیفه همه ما دولت و دولتمردان خدمت به اسلام و خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه در حدیثی آمده که شهید از 6 تا 60هزار نفر را می تواند شفاعت کند افزود: خوشا به حال شما خانواده های شهدا که شهیدان شفیع شما در قیامت هستند و امیدواریم آنها ما را نیز شفیع خود قرار دهند.

در این دیدار کاظم جلالی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی با تشکر از دکتر فانی گفت: روحیه و توجه به ارزش های انقلاب دفاع مقدس و خانواده شهدا از طرف شما قابل تقدیر است و ما تشکر می کنیم که توفیق شد به سبب شما ما به خانواده این شهید دیدار نماییم.

وی افزود: یکی از خانواده قابل افتخار ما خانواده شهیدان نظریه است که دو شهید و دو جانباز تقدیم انقلاب کردند و توضیحات خوبی را آقای افراسیابی دادند از روزهای دوران دفاع مقدس و به خصوص روستای شعهید پرور میقان که قریب به 100 تقدیم اسلام و انقلاب نمودند

در این دیدار مادر شهید نیز از حضور وزیر تقدیر کرد و برادر شهیدان و همچنین همسر شهیدان نیز خاطراتی از شهدا بیان کردند.

در ابتدای این دیدار افراسیابی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به خانواده شهیدان نظریه اظهار کرد: این خانواده بسیار کم توقع هستند و 2 فرزند این خانواده نیز جانباز شیمیایی هستند.

وی افزود: اولین شهید کشور از شاهرود شهید دامغانی و بیشترین شهیدان و اعزام نیرو به شهرستان شاهرود تعلیق دارد و تعداد 5 خانواده 3 شهید و روستای هایی مانند میقان دارای بیشتری شهید در سطح کشور را دارا هستند و این نشان علاقه این مردم به انقلاب و ولایت و اسلام است.

در این دیدار لوح تقدیر و هدیه از طرف دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش به مادر،دوبرادر و دو همسر شهیدان محمدعلی و محمد نظریه به دست وزیر آموزش و پرورش اهدا شد.

خاطر نشان می شود وزیر آموزش و پرورش در سفر دور روزه خود فردا گلزار شهدا شاهرود را غبارروبی و در جمع فرهنگیان شهرستان های شاهرود و میامی و دامغان در تالارشقایق ها سخنرانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها