محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:
مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه روز چهار شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: 53 ویژه برنامه همراه با 17 برنامه شاخص فرهنگی طی هفته بسیج در سطح اقشار و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۴۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
سرگرد  پاسدار محمد مهجوری تصریح کرد: «بسیج دست قدرت خدا» شعار محوری امسال هفته بسیج است.
وی افزود: بسیج در استمرار حرکتش پس از انقلاب همواره و در همه عرصه‌ها، بویژه در عرصه مقابله با ضدانقلاب و منافقین، در هشت سال دفاع مقدس، در عرصه سازندگی،در عرصه خدمات رسانی، در عرصه مقابله با فتنه‌های سال‌های 78 و 88 و...  و در حال حاضر در عرصه جنگ نرم دشمن حضور تأثیرگذاری داشته و انشاالله سد محکمی در مقابل نفوذ دشمن خواهد بود.
فرمانده سپاه شهرستان زرندیه عنوان داشت: دشمن درصدد رخنه در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است و بسیجیان باید با هوشیاری و بصیرت راه نفوذ دشمن را ببندند و حتی اجازه چنین تصور واهی را به دشمن ندهند.

فرمانده سپاه روزشمار هفته بسیج که از روز 29 آبان ماه آغاز میشود را  بشرح زیر اعلام کرد:

* جمعه 29 آبان : بسیج ، ولایت و انتظار

* شنبه 30 ابان : بسیج ، بصیرت و استکبار ستیزی

* یکشنبه 1 آذر : بسیج ، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی

* دوشنبه 2 آذر : بسیج ، خودباوری و جهاد علمی

* سه شنبه 3 آذر : بسیج ، خانواده و سبک زندگی

* چهارشنبه 4 آذر : بسیج ، وحدت و بیداری اسلامی

* پنج شنبه 5 آذر : بسیج ، ایثار و شهادت

سرگرد مهجوری تصریح کرد : در طلیعه هفته بسیج، رزمایش سراسری خلیج فارس با مشارکت گردان بیت المقدس شهرستان برگزار خواهد شد و از مهم ترین برنامه های هفته بسیج میتوان به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ، ارائه خدمات رایگان درمانی در قالب اکیپ پزشکی ، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی ، برگزاری مسابقات قرآنی ،مسابقات ورزشی، شب شعر با موضوع استکبار ستیزی و بیداری اسلامی، گردهمایی و میقات صالحین در نماز جمعه ، نشست های روشنگری در پایگاه های مقاومت بسیج ، یادواره شهدای محله، اجتماع بزرگ بسیجیان ، میثاق با شهداء و دیدار و سرکشی از خانواده شهداء و رزمندگان دفاع مقدس ، گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا و... خواهد بود.
ارسال نظرات