خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

رونمایی از تقویم شهدای تویسرکان در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به رونمایی از تقویم شهدای تویسرکان در این هفته نیز اشاره کرد و گفت: برنامه یادواره شهدا در قالب «آبروی محله» نیز از دیگر برنامه های متنوع بسیج تویسرکان است.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۴۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید سعیدی در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان، با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج، «بسیج دست قدرت خدا» است، بیان داشت: تبیین نقش بسیج به ویژه در ایجاد اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمنان و تقویت روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در جامعه از مهمترین اهداف برنامه های پیش روی در هفته بسیج است.

وی اظهار کرد: تنوع بخشی به برنامه ها در حین جذاب و فراگیر کردن آنها در بین آحاد مردم با محوریت هرچه بیشتر غنی کردن برنامه های هفته بسیج از دیگر رویکردهای اجرایی کردن برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: امروز بهره مندی از ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری و سایبری، استفاده از نوآوری ها و خلاقیت های هدفمند و بهره گیری از ظرفیت نخبگان می تواند اهداف عالی بسیج را برای همگان بیش از پیش تعریف کند.

وی تصریح کرد: استفاده از حضور حداکثری اقشار مختلف و متخصصین عرصه های مختلف و بهره وری حداکثری از ظرفیت دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد نیز از مواردی است که در اجرای برنامه های هفته بسیج مورد توجه قرار دارد.

سعیدی با گرامیداشت ایام اربعین حسینی(ع) و چهلمین روز از شهادت سردار همدانی، عنوان کرد: سردار شهید همدانی حبیب سپاه اسلام بود و جایگاه شایسته ای در بین اقشار مختلف مردم داشت و شهادت، حق این بزرگوار بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه با تشریح برنامه های هفته بسیج مستضعفین در تویسرکان، به برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در روز اول از هفته بسیج همراه با جوایز ارزنده از جمله یک کمک هزینه سفر به مکه، دو کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و بیش از 20 مورد جوایز ارزنده دیگر در تویسرکان خبر داد.

وی افزود: برپایی گردهمایی حلقه های صالحین با عنوان میقات صالحین، برگزاری همایش ائمه جماعات و فرماندهان و نهضت روشنفکری با موضوع اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی و استکبار ستیزی، نشست های ادبی و فرهنگی، یادواره شهدای دانش آموز و محله جولستان بخشی از برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان همچنین از برگزاری همایش بزرگ «شکوه ایستادگی» همزمان با پنج آذر ماه امسال به مناسب سالروز تأسیس بسیج مستضعفین در سالن 2 هزار نفری الغدیر تویسرکان خبر داد و افزود: در این روز همچنین از نرم افزار «میقات فرهنگ» که درخصوص بررسی و تبیین عملکرد پایگاه فرهنگی بسیج تویسرکان است، رونمایی می شود.

سعیدی به رونمایی از تقویم شهدای تویسرکان در این هفته نیز اشاره کرد و گفت: برنامه یادواره شهدا در قالب «آبروی محله» نیز از دیگر برنامه های متنوع بسیج تویسرکان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات