مسئول فرهنگی کانون بازنشستگان سپاه در همایش فرهیختگان، مقام آوران و فعالان فرهنگی اجتماعی کانون بازنشستگان سپاه استان گفت: مطالبات مقام معظم رهبری در تمامی عرصه های نظام می بایست دغدغه دلسوزان نظام بوده و با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۳۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ دکتر ذوالفقاری در این همایش که در سالن اجتماعات مهمانسرای خلیج فارس بوشهر برگزار شد، به بررسی وضعیت منطقه پرداخت و اظهار داشت: ما اکنون شاهد یک برهنگی در کشورهای منطقه نظیر عربستان سعودی هستیم که با تمام توان و به نام اسلام به مقابله به اسلام می پردازند.

وی افزود: امروز مثلث یهودیت(صهیونیست)،مسیحیت(صهیونیست) و اسلام عربستانی انگلیسی برای ضربه زدن اسلام ناب محمدی با همدیگر متحد شده اند و در این راه از هیچ  تلاشی فرو گذار نیستند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی ابزارهای فراوانی همانند قدرت، پول، رسانه و غیره برای بد جلوه دادن اسلام در منظر افکار عمومی جهان دارند.

در ادامه سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز ضمن اشاره به مسئله نفوذ که یکی از موضوعات مهمی که در فرمایشات مقام معظم رهبری برروی آن بسیار تاکید شده و مطالبه دارند،گفت: دولت و ملت می بایست در خصوص مرتفع نمودن این دغدغه همت گمارند.

سردار جمیری در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی های نظام اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: معرفی این توانمندی ها در عرصه های مختلف نظام در راستای عمق  بخشی خارجی و عمق بخشی داخلی بسیار حائز اهمیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرنیز در این همایش اظهار داشت: اگر می خواهیم در جبهه فرهنگی کار کنیم باید منسجم بود و اتحاد و همبستگی داشته باشیم.

حجت الاسلام حسین دشتی در پایان گفت:تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری عامل انسجام و وحدت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها