فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش :

بسیجی باید پیرو خط ولایت فقیه باشد

سپاه در تمامي عرصه هاي فرهنگ، اقتصادي، اجتماعي و ... با تمام قوا و گوش به فرمان مقام معظم رهبري تمام تلاش خود را مي كند
کد خبر: ۸۵۹۶۳۲۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

سرهنگ پاسدار مهر جان در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج با تبریک هفته بسیج از این هفته به عنوان بهترین فرصت برای بیان ارزشها ودستاوردهای نظام نام برد وگفت: سپاه در عرصه هاي مختلف خصوصاً سازندگي و اقتصادمقاومتي، اظهار كرد: سپاه در تمامي عرصه هاي فرهنگ، اقتصادي، اجتماعي و ... با تمام قوا و گوش به فرمان مقام معظم رهبري تمام تلاش خود را مي كند.

سرهنگ پاسدار محمد مهرجان در خصوص زندگي يك بسيجي، گفت: يك بسيجي بايد با استفاده از شاخصه هاي بسيجي بودن سرمشقي باشد براي جامعه و تمام حركات آن بايد مطابق با سيره و روش ائمه اطهار(ع) باشد.

وي اظهار كرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان در همه عرصه‌ها حضور داشتند و با روحیه بالا اقدامات بسیار مهمی در حوزه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب و همچنین خدمت‌رسانی به مردم انجام دادند.

وی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان خاش ، خاطر نشان کرد: هفته بسیج از 29 آبان با حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه آغازخواهد شد و در طول هفته برنامه های متعددی از جمله اجرای پروژه های اقتصادمقاومتی، برگزاری نهضت روشنگری، برگزاری یادواره شهدای شهرستان دیدار و عیادت از بسیجیان بیمار، برگزاری مسابقات بومی و محلی  حضور سازمان یافته بسیجیان در 5آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را خواهیم داشت.

ارسال نظرات