خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: ويژه برنامه گرامیداشت روز ایثار و حماسه اصفهان 25 آبان با حضور جمع گسترده اي از مسئولان اصفهان در خیمه گلستان شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۱۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان،  ويژه برنامه گرامیداشت روز ایثار و حماسه اصفهان 25 آبان با حضور جمع گسترده اي از مسئولان اصفهان در خیمه گلستان شهدا برگزار شد.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی ‌نژاد در در اين مراسم گفت: وظبفه همه ما اين است كه حماسه 25 آبان را تا آخرین عمر خود زنده نگه داشته و این رسالت را به دست نسل‌های بعدی بسپاریم.

وي ادامه داد: ما باید بدانیم چنانچه در این مسیر کوتاهی کنیم موج عظمت شهدا هرگز خاموش نخواهد شد و دیگران این وظیفه را انجام می‌دهند.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه هر چه از زمان 8 سال دفاع مقدس می‌گذرد بیشتر موجب خیر و برکت آن می‌شویم، بيان داشت: عزت، عظمت و سرافرازی امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

وي افزود: حادثه 25 آبان و تشییع بیش از 370 شهید دفاع مقدس عملیات محرم بر دوش مردم اصفهان در یک روز، همچون واقعه کربلا است كه روز به روز عظمت شهدای اصفهان را گسترده ‌تر كرده و از همين رو ما باید بدانیم توسعه و گسترش این موج وظیفه همه ما است.

وي گفت: حادثه کربلا و واقعه عاشورا برخلاف دیگر وقایع در ابتدا وسعت کوچکی داشت ولی کم‌کم موج آن وسیع‌تر شد، هر چه از زمان وقوع حادثه می‌گذرد موج آن قوی‌تر می‌شود. علت آن خلوص نیت است؛ قطعا گلستان شهدای اصفهان به برکت حضور شهدا در سال‌های آتی مرکز بیداری و رشد انسان‌ها و جوانان خواهد شد. همان گونه که واقعه کربلا و حادثه عاشورا اینگونه شد.

امام جمعه اصفهان بيان داشت: موج‌هایی که در راه خدا به حرکت درآمده تا ابد باقی می‌ماند. بر اساس آیات قرآْن کریم دنیا، دنیای جنگ و قتال است، جنگ برای ما نوشته شده است. گرچه شاید ما بدمان بیاید. ولی خداوند آن را برای ما برکت و خیر قرار داد.

وي اضافه كرد: امروز جوانان برای دفاع از حرم زینبی در سوریه پیشقدم می‌شوند. آنان متوجه شدند شرافت و عظمت نظام در گرو ستیز با دشمنان خداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها