امام جمعه خاش:

بسیج توانسته صهیونیست را از پا درآورذ

حرکت بسیج است که امروز تحت عنوان نهضت مقاومت در فلسطین و لبنان شکل گرفته و توانسته دشمن صهیونیست را ازپا در آورد .
کد خبر: ۸۵۹۶۳۱۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :امام جمعه شهرستان خاش گفت: پايگاه هاي بسيج بايد فكر و انديشه بسيجي را ترويج دهند روحيه فداكاري و ايثار را پرورش دهند و در جهت اعتقادات و فهم معارف ديني تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدحسين ميري در ديدار با فرمانده بسيج سپاه شهرستان خاش و كميته هاي تخصصي ستاد هفته بسيج به مناست اين هفته، ضمن عرض تسليت ايام سوگواري سيدالشهدا و گرامي داشت هفته بسيج، سخن خود را با جمله اي در مورد هفته بسيج آغاز كرد و افزود: بسيج نبايد منحصر به كشور  ايران باشد و بايد همگاني و همه گير شود.

وي گفت: حركت بسيج  است كه امروز تحت عنوان نهضت مقاومت در فلسطين و لبنان شكل گرفته و  توانسته  دشمن صهيونيست را به زانو در آورد.

امام جمعه شهرستان خاش بيان كرد: پس از  وقوع انقلاب، ايران محور حركات بسيجي و انقلابي و اسلامي در دنيا قرار گرفت.

وي با اشاره به اينكه مهم روح و تفكر بسيجي است و بايد توسعه و ترويج پيدا كند، اذعان كرد: پايگاه هاي بسيج بايد فكر و انديشه بسيجي را ترويج دهند روحيه فداكاري و ايثار را پرورش دهند و در جهت اعتقادات و فهم معارف ديني تلاش شود.

حجت الاسلام ميري اظهار كرد: بايد خرافات را كنار بگزاريم و اين امر بدون تعاليم ديني و روح ايمان بدست نخواهد آمد، تنها راه بدست آوردن يك ملت واحد تقويت اتحاد و همبستگي عمومي است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز ضمن ارائه گزارشي از عملكرد سپاه در عرصه هاي مختلف خصوصاً سازندگي و اقتصادمقاومتي، اظهار كرد: سپاه در تمامي عرصه هاي فرهنگ، اقتصادي، اجتماعي و ... با تمام قوا و گوش به فرمان مقام معظم رهبري تمام تلاش خود را مي كند.

سرهنگ پاسدار محمد مهرجان در خصوص زندگي يك بسيجي، گفت: يك بسيجي بايد با استفاده از شاخصه هاي بسيجي بودن سرمشقي باشد براي جامعه و تمام حركات آن بايد مطابق با سيره و روش ائمه اطهار(ع) باشد.

وي اظهار كرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان در همه عرصه‌ها حضور داشتند و با روحیه بالا اقدامات بسیار مهمی در حوزه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب و همچنین خدمت‌رسانی به مردم انجام دادند.

ارسال نظرات