روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۹۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعا لی

"من کنت مولاه فهذا علی مولاه"

فرارسیدن هفته بسیج بر بسیجیان دریادل مبارک باد.

آن روز که معمار کبیر انقلاب اسلامی سنگ بنای بسیج را در کشور گذاشت ،کمتر دوست ودشمنی باور داشت که کتاب قطور انقلاب با ایثارها،حماسه ها و رشادتهای غیور مردان و شیرزنان بسیجی ترسیم گردد.

کسانی که مین منیّت را در وجودشان خنثی و با عبور از خاکریز رذائل ،عاشقانه در مدرسه عشق ثبت نام کردند و با اندیشه و افکار پاک اسلامی اهل بیت (ع ) تربیت شدند تا گمنامی و بی نشانی را سرلوحه و سرمشق دفتر زندگانی خویش قرار دادند ،شاید نامشان در کنار همه مجاهدین مخلص از اوّلین تا آخرین نوشته شود .

فارغ التّحصیلان مدرسه عشق از آنچنان خلوص و صفائی بهره بردند که معلّم پیرشان بر خلوصشان غبطه خورد و از آستان حق تعالی طلب نمود تا با بسیجیانش محشور گرداند و چه زود دعایش به اجابت رسید.

امام عارفان و عاشقان چند سرمشق را در دفتر انقلاب در آذر ماه 67 نگاشت که حاصل جمع و عصاره آن کلام چنین بود:

خطاب اوّل به بسیجیان: بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد......

امّا بلافاصله می فرماید: باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است چرا که بسیج تنها منحصر به ایران نیست .باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.....

خطاب دوم به متولیان فرهنگی کشور:اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکّر بسیجی طنین اندازد،چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردیدوالا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم.

خطاب سوم به مسئولین کشور و نظام اسلامی:

من دست یکایک شما پیشگامان رهائی را می بوسم و میدانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غفلت شوند،به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

بار دیگر تاکید می کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست ملیونی ،سقوط در دام دو ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت .حضرت امام راحل "ره" حفظ آمادگی و انسجام بین نیروهای بسیجی را در داخل کشورهای اسلامی به منظور زمینه سازی حکومت جهانی حضرت بقیّه الله الاعظم "ارواحنا فدا" همچنین تفکّر و اندیشه بسیجی را جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و عملیات روانی دشمن و توجه ویژه مسئولین نظام به کسانی که در لحظه خطر به تکلیف خود عمل می کنند و گسترش بسیج ده ها ملیونی جهت پایداری و استقامت در مقابل فشارهای نظام بین الملل یاد آور می شود.

خلف صالح خمینی کبیر(ره)به عنوان دیده بان بصیر که تا عمق مواضع دشمن را دائما رسد می کند نیز بسیج را پشتوانه اصلی انقلاب ،بهترین مدافع اسلام و انقلاب ،محور دفاع از انقلاب ،نماد حضور ملّی ،مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملّت ،حضور و آمادگی در همان نقطه که اسلام و قران و امام زمان "ارواحنا فدا"و این انقلاب به آن نیاز دارد.... می داند.

آنچه رهبر فرزانه انقلاب از بسیجیان طلب می کند اینکه:

" بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلتهای اصلی انقلاب زنده بماند."

" امروز وظیفه بسیج ، حفظ فضای سالم کشور ومنزوی کردن زشتی و آلودگی و غفلت و ریا و نفاق و شرک است."

" بسیجی کسی است که سینه اش را سپر می کند و با هر وسیله ای که در اختیارش باشد دفاع از انقلاب را به عهده می گیرد."

وظیفه بسیجیان و تکلیف نیروهای مدافع اسلام ناب محمدی (ص)مشخص است . زمینه سازان ظهور بایدبا عشق و ایمان و تبعیّت از فرامین ولایت مطلقه فقیه در سال"دولت و ملت ، همدلی و همزبانی" در عرصه های مختلف فرهنگی ، سیاسی،خدمت رسانی ، عمران ،علم و فن آوری و... گامهای بلند و موثر برداشته و تا قطع وابستگی کشور و رسیدن به خودکفائی به تکلیف خود مثل دوران دفاع مقدس عمل نموده و با حضور در وسط میدان، عرصه را بر دشمنان قسم خورده انقلاب خصوصا آمریکا و اسرائیل و دنباله آنها در داخل، تنگ و آنهایی که دچار غفلت شده بیدار نموده و با بصیرت و آگاهی امیدشان را به یاس مبدل نمایند.

بار الها ما را قدردان رهبر فرزانه انقلاب ،فرهنگ و تفکر بسیجی که میراث گرانقدر امام و شهداست قرار داده و به ما توفیق ده در مسیر اقتدار اسلام و کشور و خنثی نمودن توطئه ها همگام با بسیجیان وارد و با بسیجیان تاریخ که تشنه عدالت و شهادت بودند، محشور گردیم."والسلام"

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج بافق

ارسال نظرات