به مناسبت آغاز هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارا... خارگ پیامی صادر کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارا... خارگ به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۵۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، فرمانده

ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارا... خارگ به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی صادر کرد شما در ذیل می‌خوانید.

نهضت انقلابی مردم در برابر طاغوت پهلوی به رهبری حضرت روح الله نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران اسلامی است ملت با خود باوری و ایمان راسخ، قدم در مسیر عزت و شوکت نهادند، فریاد استقلال و آزادی سر داده و بهای سنگین آن را نیز پرداختند.

بهمن ماه 57 نهال انقلاب رویید، نهالی که خون ها در راه آن فدا گردید، سختی ها، شکنجه ها و تبعیدها تحمل شد و ملت با پیروزی انقلاب از یوغ استبداد و استعمار رهایی یافت .

بارزترین خصیصه انقلاب مکتبی ایران، مردمی بودن آن است، از همان ابتدا تا حال همیشه و در مواقع حساس و طاقت فرسا مردم در میدان دفاع از حریم انقلاب حاضر بوده و در این راه از جان مایه گذاشته اند .کمتر از یک سال پس از پیروزی انقلاب، در 5 آذر ماه 58 امام راحل و معمار کبیر انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل بسیج مردمی را صادر نمود تا انقلابی که محرومین و مستضعفین را ولی نعمت خود می دانست، ضمن سازماندهی نیروها به منظور دفاع و دفع شر دشمن، خدمتگزاری واقعی به مردم و میهن اسلامی را به منصه ظهور برساند .

آری بسیج همیشه و در هر زمان، فدایی اسلام وانقلاب بوده و گوش به فرمان مقتدای خود و زعیم امت از هیچ تلاشی در مسیر عزت و افتخار دریغ ننموه است در جنگ تحمیلی با حضور حماسه ساز خود، تمام معادلات ارتش تا بن دندان مسلح بعثی را بر هم زد، با روحیه جهادی به عرصه سازندگی ورود نمود و در میدان علم با شتاب مسیر فتح قله را پی گرفت که باعث حیرت همراه با اعتراف دشمنان شد .

هم اینک ایران سرافراز با بهره گیری از توان جوانان متعهد و متخصص بسیجی، علیرغم تحریم های ظالمانه دشمن، علوم روز دنیا از جمله سلول های بنیادی، هوا فضا و هسته ای را بومی نموده و به تسخیر خود در آورده، در صنایع دفاعی به مرحله بازدارندگی رسیده و با ایمان و علم خود، شعار«ما می توانیم» بنیانگذار انقلاب اسلامی را جامه عمل پوشانده است.

دشمنان انقلاب بدانند مردم با بصیرت و روحیه بسیجی، نیرنگ آنان را در جنگ نرم و فرهنگی باطل کرده و پشت سر مولا و مقتدای خود، امام خامنه ای(مدظله العالی) استوار و ثابت قدم خواهند ماند .

در آن دوران سخت که خارگ تقریبا به تعداد روزهای جنگ مورد تهاجم واقع گردید مردم با روحیه بسیجی هم در جبهه خارگ هم در جبهه های جنوب و غرب ایستادگی کردند و این جزیره ازهمیشه تا کنون در عرصه تولید، سنگ تمام گذاشته و به عنوان قلب تپنده اقتصاد کشور، نقشی حیاتی داشته است .

هفته بسیج فرصتی است تا از تلاش های بی حد و حصر بسیجیان جان برکف در همه عرصه ها تقدیر شود .

اینجانب ، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و آغاز هفته بزرگداشت بسیج را به جامعه بسیجیان کشور خصوصا بسیجیان همیشه در صحنه خارگ، جزیره ایثار و مقاومت، تبریک عرض نموده و توفیق و عزت روز افزون آنان را از درگاه الهی تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار امام خامنه ای(مدظله العالی) خواهانم .

خادم کوچک بسیجیان عبدالکریم دانش‌آموز

ارسال نظرات