مدیر کل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری:

آمادگی ناوگان حمل ونقل جاده ای استان برای اعزام زائران اربعین حسینی

منوچهر سلمان زاده، از آمادگی ناوگان حمل ونقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری برای اعزام زائران اربعین حسینی تا مرز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۴۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب جهت اعزام زائران اربعین حسینی، جلسه ای با حضور مدیركل و معاونین اداره كل حمل ونقل وپایانه های استان، سرهنگ نجفی، جانشین قرارگاه پلیس راه استان، مسئولان و مدیران فنی شركتها و موسسات حمل ونقل مسافری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

منوچهر سلمان زاده، مدیركل كل حمل ونقل وپایانه های استان در این جلسه، مهمترین اولویت در اعزام زائرین کربلای معلی را افزایش ایمنی در سفر عنوان کرد و از مدیران فنی شرکت ها خواست تا با جدیت و دقت نکات ایمنی ناوگان قبل از سفر را کنترل نمایند.

مدیركل حمل ونقل وپایانه های استان از مدیران کاروان ها و هیات های مذهبی نیز خواست تا برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن های صنفی مستقر در پایانه های عمومی مسافربری اقدام نمایند.

سلمان زاده با اشاره به نقاط قوت و ضعف اعزام زوار در سالهای قبل تاکید کرد: زمان رفت زائران به سمت كربلای معلی به دلیل این كه به صورت تدریجی است به راحتی صورت می گیرد؛ اما بیشترین هماهنگی و برنامه ریزی را باید به زمان برگشت اختصاص داد.

سرهنگ نجفی، جانشین قرارگاه پلیس راه استان نیز با اشاره به شرایط متغیر جوی بر رعایت سلامت فنی ناوگان تاكید كرد.

وی افزود : ترددكاروان زائران از محور لردگان– خوزستان ممنوع می باشد.

لازم به ذكر است: ممنوعیت پیش فروش بلیت برای 8 لغایت 18 آذرماه ، ممنوعیت صدور هرگونه صورت وضعیت اتوبوسی از اول آذر به مقاصد غیر از عتبات عالیات، اولویت اعزام با زواری که در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند، تشکیل تیم های مشترک برای کنترل و نظارت و ممنوعیت انعقاد قرار داد ناوگان استان برای ارائه خدمات در سایر استان ها از موارد مورد تاكید دراین جلسه بود.

شایان ذكر است : مرز ورود و خروج كاروانهای زائر استان چهارمحال وبختیاری از مرز چزابه تعیین شده است.

ارسال نظرات