خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

تولید 1700 دقیقه برنامه به‌ مناسبت هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز همدان

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تولید و پخش یک هزار و 700 دقیقه برنامه به مناسبت هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۳۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

علی‌اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در سی و ششمین سالگرد این هفته مبارک بیش از یک هزار و 700 دقیقه برنامه متنوع در صدا و سیمای مرکز همدان برنامه‌ریزی شده که در هفته بسیج پخش می‌شود.

وی افزود: از مجموع 1700 دقیقه برنامه 940 دقیقه در معاونت سیما و 760 دقیقه در معاونت صدا برنامه‌ریزی شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسب برای معرفی بسیج و فعالیت‌های آن است، گفت: در برنامه‌های تولیدی نیز تلاش بر این امر بوده است.

وی ادامه داد: معرفی اقشار مختلف بسیج، حلقه‌های تربیتی صالحین، نخبگان بسیج، سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور خانواده‌های موفق بسیج از جمله این برنامه‌ها است که هر شب از ساعت 21 الی22 با عنوان «مدرسه عشق» بر روی آنتن می‌رود.

کریم‌پور در ادامه به بر نامه‌های معاونت صدا اشاره کرد و افزود: ارتباط رادیویی فرماندهان نواحی مقاومت بسیج با عنوان «پیام مقاومت صبحگاهی» و مسئولین اقشار مختلف بسیج با عنوان «پیام مقاومت عصرگاهی» از برنامه‌های تولیدی صدا در هفته بسیج است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های تولیدی صدا نیز با هدف تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها بسیج انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: دعوت از بسیجیان متخصص دانشگاهی و ورزشکار در برنامه‌های معاونت صدا نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی در ادامه به حضور فرمانده سپاه استان و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز همدان در هفته بسیج خبر داد و گفت: امید است با اطلاع‌رسانی دقیق و برنامه‌ریزی منسجم بتوانیم گوشه‌ای از توانمندی‌های بسیج را به تصویر بکشیم.

کریم‌پور با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار « بسیج دست قدرت خدا» برگزار می‌شود، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی در انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته بسیج دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات